15 jan. 2012

Tag #11 Als ik zeg..

Heeft echt niks met het artikel te maken, maar ik vind m zo leuk <3 We heart it

Ik vond deze tag laatst bij Joany, van BeautyonmyTAB en ik vond het wel leuk om hem over te nemen. Ik heb hem een klein beetje aangepast, ik heb er wat dingetjes bijgezet. Bij deze tag moet je eigenlijk alleen maar zeggen waar je aan denkt bij bepaalde dingen en dat ga ik dus doen. Read on!



Als ik zeg warm, dan zeg jij...
Vakantie. Ik ben absoluut geen wintermens ( nee, daarom ga ik naar IJsland op uitwisseling, maar daar hebben we het even niet over..) en ga graag naar de zon op vakantie. Aan het zwembad/op het strand liggen, surfen, buiten eten en gezellig met vrienden. Heerlijk.

 Als ik zeg lekker, dan zeg jij...
Chips! Naast Sushi vind ik dat het allerlekkerst om te eten, haha.

Als ik zeg knap, dan zeg jij...
Mijn lieve vriendje.

  Als ik zeg schattig, dan zeg jij...
Mijn hond. En broertje. En Figaro. haha.
Figaro :)

Als ik zeg leuk, dan zeg jij...
Toneelspelen. Daar kan ik echt mijn gevoel in kwijt, lekker even niet jezelf hoeven zijn, je inleven in een totaal ander persoon. Bloggen, mijn vrienden en familie staan ook op mijn 'vindikleuk' lijstje :) en knuffelen. Voor Max :)

Als ik  zeg favoriet, dan zeg jij...
Sleek Storm palette! Dit was love at first sight. Ik ben ervan overtuigd dat deze ooit opgaat. En dan koop ik zeker een nieuwe!

hahahaha
  Als ik zeg jurk, dan zeg jij...
Little black dress!

 Als ik zeg bestie, dan zeg jij...
Hanne!








Als ik zeg rood, dan zeg jij...
Liefde. clichécliché, ik weet het. Maar daar denk ik gewoon als eerste aan. Het is ook mijn lievelingskleur trouwens.

  Als ik zeg mobiel, dan zeg jij...
Blackberry Curve.


Als ik zeg honger, dan zeg jij...
Eten!

 Als ik zeg vies, dan zeg jij...
Mijn natuurkundeleraar.

Als ik zeg saai, dan zeg jij...
Vertalen bij latijn.

Als ik zeg bloggen, dan zeg jij...
Superleuk! Bloggen is echt een tijdsbesteding geworden, ook iets waar ik mezelf in kwijt kan. Ik word er gewoon blij van!

 Nemen jullie 'm over? Zeg het dan even, ik vind het zo leuk om van anderen te lezen :) Liefs, Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...