21 jan. 2012

Tag #12 11 Questions!




Ik ben getagd  door Amy & Laura van Beachgirls1802 met de 11 questions tag! Deze tag komt de laatste tijd heel veel voor op blogs en vandaag ben ik aan de beurt. De regels, volgende slachtoffers en natuurlijk mijn antwoorden kun je in dit artikel vinden. Read on!

Allereerst, de regels van deze tag:
1. Plaats de regels van de tag op je blog.
2. iedereen die is getagd MOET 11 dingen over zichzelf vertellen, de 11 vragen beantwoorden, 11 nieuwe mensen taggen én 11 nieuwe vragen bedenken.
3. Laat de mensen aan wie je de tag doorgeeft weten dat je hem/haar hebt getagd.
4. Je mag niet iemand taggen die de tag al heeft gekregen.
5. Je MOET 11 mensen taggen en je mag niet zeggen 'ik geef hem aan iedereen die hem wil overnemen'.

11 things about me.

1. Ik ben een controlfreak, op het neurotische af. Werkstukken die niet mooi ge lay-out zijn, scheef liggende spulletjes, niet matchende paardenspullen ( ja, zo erg is het dus ) kunnen me helemaal gek maken. Heel irritant.

2. Ik heb ongeveer mijn hele muur behangen met foto's. Ik vind het heerlijk om 's avonds nog even alle foto's langs te gaan en even aan al die leuke momenten te denken.

3. Ik ben ontzettend ambitieus, op vrijwel elk gebied. Met theater moet alles perfect gaan, op school wil ik minimaal een 7 (eh, dat lukt niet altijd, vooral voor wiskunde niet..), met wedstrijden wil ik er perfect uit zien (en winnen natuurlijk) , maar de laatste tijd wil ik ook dat mijn artikels er gewoon goed uitzien. Eerst had ik dat niet zo, maar de laatste tijd denk ik 10 keer na voor ik iets online zet, haha.

4. Ik ben verslaafd aan praten. Ik klets iedereen de oren van zijn hoofd en ik vind het heerlijk om met vriendinnen in de Starbucks ( bijna naast mijn school, ohyeah ) of de Douwe Egberts te zitten en gewoon drie tussenuren lang te kletsen.

5. Ik heb het allerleukste vriendje van de wereld. Ik mag van hem geen foto online zetten, haha, maar ik wilde het gewoon even zeggen, omdat het zo is. (Nouja, voor mij natuurlijk dan) Hij woont helaas niet zo heel dichtbij, maar hij verrast me vaak met een etentje of andere lieve dingetjes <3

6. Amerika is mijn droomland. De ontzettend aardige mensen, de sfeer, de drukte en het eten passen prima in mijn ideaalbeeld. Ik zou later ontzettend graag in Amerika willen wonen, maar ik denk niet dat ik dat ga doen. Behalve als iedereen die me lief is met me meegaat natuurlijk ;)

7. Mijn beste vriendinnetje Hanne betekent heel veel voor me. We zijn nu ongeveer 6 jaar écht beste vriendinnen en ze is er altijd voor me geweest, en ze heeft me ontzettend gesteund in tijden die minder waren. Helaas zit ze niet bij mij op school en moet ik het meestal doen met een aantal hectische uurtjes op de manege op zaterdag, maar we bellen iedere week en pingen elke dag meestal wel even.  I <3 u!

8. Ik houd ontzettend van lezen. Als ik een goed boek heb, lees ik het het liefst in één keer uit, ik vind het heerlijk om me in te leven in de personages.

9. Bloggen is een stukje ontspanning voor me, waar ik heel blij mee ben. Ik heb het heel druk en doe heel veel in een week, maar omdat jullie van die lieve berichtjes achterlaten voel ik me verplicht om artikels te schrijven. En dat is precies wat ik nodig heb, want dan kan ik m'n gedachten lekker even op iets anders zetten!

10. Ik kan heel blij worden van mooie looks en mooi gelakte nagels. En als iemand dan ook nog straalt, kan ik het niet nalaten even te glimlachen.

11. Ik ben heel onzeker geweest, vooral vroeger. Over hoe ik was, over hoe ik eruit zag en of ik me wel 'leuk genoeg' gedroeg. Inmiddels heb ik geleerd dat ik gewoon mezelf moet zijn en mezelf moet accepteren. En omdat ik weet dat mijn vrienden me nemen zoals ik ben en blij zijn met wie ik ben, kan ik niet anders dan   blij zijn met mezelf :)

Goed, nu de vragen die  Amy en Laura voor mij en tien anderen bedachten:

1. Wat is je grootste blunder aller tijden?
Haha, ik moest hier even om lachen. Hele erge blunders heb ik denk ik niet (behalve dat ik een keer van mijn paard in een waterbak ben gevallen.. ) maar ik heb wel een lijstje met genante momentjes, zoals die ene keer dat ik in mijn ondergoed in mijn kamer stond en ik niet gezien had dat de glazenwasser net met mijn raam bezig was. Oeps..

2. Liever doof of blind?
Moeilijke vraag! Als ik écht zou moeten kiezen zou ik liever doof zijn. Ik zal dan wel niet meer naar mijn oh zo geliefde muziek kunnen luisteren, maar mijn zicht betekent wel meer voor me. Als ik blind zou zijn, zou ik waarschijnlijk niet meer kunnen paardrijden, bloggen, acteren en lezen.

3. Wat was je eerste beauty-aankoop?
Een essence mascara! Ik had al wat lipglossjes, maar die kocht ik nooit zelf. Ik was ongeveer 10 toen ik essence 'ontdekte' en ik van mijn zakgeld een mascara kocht, haha.

4. Hakken of platte schoenen?
Hakken! Ik ben maar 1.65m klein en ik kan prima op hakken lopen. Ze laten me iets groter lijken én ik lijk niet zo'n smurf naast mn vriendje en meerendeel van mijn vriendinnen, haha.

5. Hoe zou je je droomvakantie omschrijven?
Ik heb een aantal jaar geleden een cruise gemaakt, en ik zou dat nog wel een keer willen doen op de Eurodam, van Muiden naar Fort Lauderale of Miami. Langs de carribean, langs allemaal prachtige steden en  eilanden. En op de zeedagen lekker in het zonnetje aan het zwembad liggen of genieten van de gigantische hoeveelheid eten op zo'n boot.

6. Waar zou je in het leven meer aandacht aan moeten schenken?
Dierenleed. Ik ben een dierenmens en kan er heel slecht tegen als dieren onrechtmatig behandeld worden. Ik ben dan al wel lid van het WNF en Brooke  maar zou er eigenlijk meer mee moeten doen.

7. Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
Een groot landhuis, met genoeg land voor stallen en een overdekte rijbaan. Het moet goed verlicht zijn, met veel ramen en een open keuken met kookeiland. Als hoofdkleur gebroken wit, met lichthouten meubels. Erg ben ik hè? haha.

8. Ben je actief op een social network? Waarom?
Op twitter en op facebook. Facebook vind ik handig voor afspraken en foto's, en als er iets uitvalt staat het ook altijd wel op facebook. Twitter vind ik gewoon leuk, ik houd van onzinpraatjes en houd zo een beetje contact met mensen die wat verder weg wonen. Op twitter kan je me volgen, mijn facebook is alleen voor vrienden.

9. Bodylotion of bodybutter?
Bodybutter! Ik heb af en toe last van een hele droge huid en vind de boterige substantie fijner werken.

10. Wat is een goede eigenschap van jou?
Ik ben heel georganiseerd en vind het niet erg om de leiding te nemen. Af en toe kán dat leiden tot stress, maar dat is een bijzaak, haha.

11. Ochtendmens of Avondmens?
Avondmens, haha. Ik kan makkelijk tot 5 uur wakker blijven en uitgaan vind ik ook ontzettend leuk, maar ik kan heel chagrijnig worden van vroeg opstaan ;)

Dit waren de vragen dan alweer! Nu moet ik nog 11 mensen taggen die mijn vragen moeten gaan invullen. De gelukkigen zijn:

Lotte
Shannara
Joyce
Superdiva's
Florentyna
Janneke
Ellen
Denise
Eva
Pauline
Marije
Lisanne
*edit; foutje met taggen, heb er nu dus 12. ;)

En nu de vragen die ik voor jullie bedacht heb:

1. Als je één groot wereldwijd probleem zou kunnen oplossen, wat voor probleem zou dat dan zijn en waarom?
2. Wat is je grootste verslaving?
3. Beschrijf jouw perfecte jongen
4. Wat is jouw favoriete restaurant?
5. Wat is jouw favoriete winkel voor huid en lichaamsverzorging?
6. Wat is de leukste/liefste/gekste verrassing die je ooit gehad hebt en van wie?
7. Wat vind je zo leuk aan bloggen?
8. Hoe zie je jezelf over 15 jaar?
9. Van welke, simpele, kleine dingetjes kan je ontzettend blij worden?
10. Wat is jouw 'Holy Grail' op beautygebied?
11. Beschrijf jezelf in 4 woorden.

Laat even weten als je hem gedaan hebt! Sorry trouwens, als je al getagd was, maar  ik kon het in ieder geval nog niet vinden op je blog :)

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...