26 jan. 2012

Tag #12 again, 11 things


Ik heb deze tag dan al wel gedaan, voor het artikel klik hier, maar ik ben nog een keer getagd, door CosmoCalista en vind het wel leuk om ook deze vraagjes even in te vullen. Ik ga dus niet nog een keer 11 mensen taggen en 11 dingen over mezelf vertellen want dat heb ik al gedaan :)
Enjoy!

Heb je een huisdier en zo ja, wat voor huisdier?
Ja, ik heb een hond, Faldo, een Vizsla van nu 8 maanden en een kat Wiski, van bijna 14.

Wat zijn je lievelings make-up producten?
Zoals ik al een aantal keer heb gezegd zijn mijn Storm Palette van Sleek, mijn Neutral Eye palette van Too faced en mijn Rose gold blush van sleek mijn all-time favourites.

Wat zou je in de wereld willen veranderen?
Ik zou willen dat iedereen zelf kon beslissen wat hij of zij zou willen en niet onder druk staat van een regering/echtgenoot/baas etc. Niet dat niemand zich meer aan de regels houdt, maar meer dat je niet 'gehersenspoelt' kan worden door een machtiger iemand en zo verkeerde dingen doet of verkeerde beslissingen neemt.

Trein, bus,Metro of vliegtuig?
Vliegtuig. De bus en de metro vind ik sowieso vreselijk, met de trein reizen vind ik wel chill, maar in het vliegtuig kan je gewoon rustig zitten, lezen, slapen en je hoeft er niet op te letten dat je ergens verkeerd uitstapt.

Wat is jouw droombaan?
Moeilijk te zeggen.. Vroeger wilde ik altijd verder met acteren, maar aangezien het heel lastig is om daar je geld mee te verdienen heb ik dat een beetje aan de kant gezet ( tot grote spijt van mijn theaterdocenten ) Op dit moment zou ik heel graag arts of dierenarts willen worden.

Wat is je favoriete televisieprogramma?
Wie is de mol! Haha. Ik kijk niet zo heel veel tv, maar wie is de mol, new girl, desperate houswifes, greys anatomy en nog wat van dat soort series vind ik wel leuk om te kijken.

Welke opleidingen heb je gevolgd of ben je van plan te volgen?
Ik wil graag geneeskunde of diergeneeskunde doen. Nu zit ik in 5 gymnasium

Heb je een favoriete schrijver?
Nee, maar ik vind schrijvers als Harry Mulisch, René appel en Dan Brown wel heel leuk om te lezen.

Waar zou je willen wonen?
Het liefst in Amerika, maar aangezien ik nooit al mijn familie/vrienden etc. daar mee naartoe krijg, vind ik een vrijstaand huis in Drenthe ofzo, ook wel oké. Nu woon ik in Amsterdam, maar daar wil ik later zeker niet blijven wonen.

Wat zou je als eerste doen met 1 miljoen?
Geen idee. Ik zou er denk ik doodongelukkig van worden. Natuurlijk is het relaxed om geld te hebben, maar ik zou met zoveel geld geen idee hebben wat ik er mee aan moet. En bovendien, het voelt voor mij veel beter om geld uit te geven waar ik zelf voor gewerkt heb, dan dat ik het 'zomaar' heb gekregen.

Wie inspireert jou?
Ik heb eigenlijk geen inspiratiebron. Ik doe alles gewoon zoals ik zelf denk dat goed is. Ook dit waren weer leuke vraagjes en ik bedank hierbij CosmoCalista voor het taggen.

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...