20 feb. 2012

100!


Vandaag alweer mijn 100e blogpost! Mijn blog bestaat nu ongeveer een half jaar en ik moet zeggen, het is heel anders dan verwacht. Ik verwachtte er eigenlijk niet zoveel van, ik wilde gewoon een plekje hebben om te kunnen schrijven over de dingen die ik leuk vond. Na een aantal gesprekken met verschillende mensen, kwam ik erachter dat een blog misschien wel een goed idee was. Vol goede moed begon ik met de eerste paar artikels. Ik was nog niet zo thuis in het bloggen en vond het lastig om steeds met nieuwe dingen te komen. Uiteindelijk kwamen de ideeën vanzelf en kreeg ik er ontzettend veel plezier in. In dit artikel link ik terug naar een aantal van mijn eerste artikels, die ik nu nog graag met jullie wil delen. Bij deze wil ik jullie bedanken, want ik word zó ontzettend blij van al die leuke berichtjes die jullie achterlaten :) Read on!



My fascination #1
Dit artikel was eigenlijk mijn eerste échte artikel. Het gaat over mensen, mensen die ik bewonder om wat ze willen en om wat ze kunnen. Ik weet nog wel dat ik er heel trots op was, haha.

My Fascination #2
Dit artikel gaat over make-up, hoe mijn 'verslaving' begon en waarom ik het zo leuk vind.

My Fascination #3
Deze gaat over mijn passie voor theatermaken en acteren. Ik schreef dit, naar aanleiding van een presentatie die ik moest houden op theater, die ook moest gaan over waarom ik ermee begonnen was etc.

My fascination #4
Dit is alweer het laatste Fascination artikel wat ik toen maakte. Deze gaat over fotografie, met een aantal foto's die een leuke herinnering met zich mee dragen.

Irritatiefactortje
Ik had zo mijn chagrijnige moment en bedacht dat het misschien wel wat zou zijn om mijn frustraties van dat moment in een artikel te zetten. Bij deze dus.

Rome reisverslag
Met school ben ik naar Rome geweest en heb daar in vier delen een reisverslag van online gezet. Dit is deel 1, als je meer wilt lezen, kan je die eronder vinden of in de google zoekbalk.

Happiness
Deze is niet zo lang geleden, maar ik vond het iets om overna te denken. Het gaat over gelukkig zijn, en over wat ik daarover denk, haha.

Het zijn vrijwel allemaal wat persoonlijkere artikels, want daar wilde ik in eerste instantie naartoe. Alleen later bleek dat ik schrijven over beauty ook ontzettend leuk vond en nu combineer ik het een beetje. Ook heb ik inmiddels de 100 volgers gepasseerd, waar ik jullie ontzettend voor wil bedanken! Loveyouall!
Ps. Vergeet niet mee te doen aan mijn give-away!

Hoe zijn jullie begonnen met bloggen?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...