7 feb. 2012

Creative me


Tekenen is niet mijn sterkste kant en op voor handvaardigheid stond er ook nooit hoger dan een 7 op mijn rapport. Ik ben geen creatief persoon, maar er is één ding wat ik wel altijd heel leuk heb gevonden; Sieraden maken. Vandaag deel ik met jullie mijn 'Rainbow Collectie', die ik vorige zomer heb gemaakt. Je moet er van houden, denk ik altijd maar. Sieradensmaak is heel persoonlijk ;) Enjoy!



Hier begon het allemaal mee. Ik zat op een middag al mijn kralen uit te zoeken en toen kwam ik ineens op het idee om een aantal armbanden te gaan maken op kleurvolgorde. Na een uurtje puzzelen kwam deze armband eruit. Toen vroeg ik me af of ik er geen oorbellen bij zou kunnen maken. Nou was dit ook niet mijn sterkste kant, maar ik vond ze wel leuk. 


Niet mijn favoriet, maar ik maakte deze voor mijn stiefmoeder (zonder de oorbellen, die heb ik er later nog bij verzonnen) 

Ik vind geel echt géén mooie kleur, en daarom vond ik het beter om geel en groen in één armband te verwerken. Deze vind ik wel heel goed gelukt, ik draag hem nog steeds vaak. 

Dit setje heb ik gemaakt naar aanleiding van een theaterstuk wat we aan het maken waren. Uiteindelijk heb ik  ze daar niet voor gebruikt, maar ook deze armband behoort tot mijn favorieten. 

Dit blijft mijn favoriete setje. De armband heb ik zó vaak gedragen dat het pluimpje wat eraan zit een beetje verfrommeld is. Door de aparte kralen ziet hij er niet rond uit, maar om je pols is hij dat wel gewoon.

Als laatste het roze setje. De armband maakte ik ooit voor een vriendin, met als bedoeling hem haar cadeau te geven. Toen werd ik ziek en had geen tijd om hem af te maken, waardoor ik haar een armband die ik nog had heb gegeven die erop leek. Uiteindelijk heb ik deze afgemaakt en zelf gehouden, vind 'm toch wel leuk. Het bovenste armbandje was een uitprobeersel met schakeltjes, die ik eigenlijk nooit draag, maar ach. 

Welke is jullie favoriet? En hebben jullie zelf ook wel eens sieraden gemaakt?

Liefs,
Elana






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...