15 feb. 2012

Give away! GESLOTEN

Hier dan mijn allereerste Give-away ter ere van het behalen van 75 volgers ( wat er nu al iets meer geworden zijn, maar dat maakt niet uit) Ik heb geprobeerd een pakketje te maken met wat verschillende dingetjes, dus expres niet alleen maar beauty of juist alleen maar lifestyle. Weten wat het allemaal is en wat je moet doen om te winnen? Lees verder en doe vooral mee!



Wat geef ik weg?

Een superschattig kettinkje van de primark.

Skittles Blenders
Skittles Riddles (een nieuwe smaak, de kleurtjes van de skittles komen niet overeen met de smaak die je zou verwachten)
M&M's kokos. 

Een lief notitieblokje

Een NYX lipstick, NAAR KEUZE. Je mag deze keuze opgeven als je gewonnen hebt.
 Een born pretty store eyeliner. 



Wat moet je doen om te winnen?
- Mij volgen met GFC
- Een reactie achterlaten op dit berichtje

Wat mag je doen om meer kans te maken?
- Mij volgen met Bloglovin' (+1)
- Dit artikel liken (+1)
- Mij volgen op twitter (+1)
- Deze winactie in de sidebar zetten of er iets over schrijven (+2)

Succes! De winactie loopt tot 15 maart. En, deze winactie is alleen voor Nederlandse en Belgische meisjes ( en jongens, mochten die mee willen doen..)
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...