18 feb. 2012

Irritaties en Geluksmomentjes

Voorheen heb ik twee keer een artikel gemaakt met dingen die ik irritant vond. Gewoon, omdat het soms wel eens lekker is om al je frustratie eruit te gooien, haha. Maar eigenlijk, daar tegenover staan dingen waar ik heel blij van kan worden, dingen die me op dat moment echt een volmaakt gelukkig gevoel geven. Vandaag noem ik dus niet alleen 25 irritaties, maar ook 25 leuke dingetjes. Benieuwd? Lees verder!

'Het is een irritatie-factortje'
1. Van mijn fiets vallen om 8 uur 's morgens.
2. Doordeweeks moeite hebben met opstaan en in het weekend standaard vóór mijn normale tijd klaarwakker zijn.
3. Mijn natuurkundeleraar.
4. De vrieskou op stal.
5. En dan het feit dat álle leidingen bevroren zijn en wij dus met emmers water uit de WC-kraan alle 150 paarden van water moeten voorzien.
6. Stress voor de SE-week.
7. Lange wachtrijen voor paskamers.
8. Het feit dat mijn kamer voelt als Antartica als ik 's morgens onder de douche vandaan kom.
9. Het feit dat je bijna baantjes kan trekken in de kantine.
10. Orgaanpracticum bij bio, met daartussen een pauze. Daar gaat je honger.
11. Dat er óveral, behalve voor ons huis sneeuw geruimd is.
12. Powerpoints die het inééns niet meer doen als je een presentatie moet houden.
13. TL licht in paskamers.
14. En vervormende spiegels.
15. Regen als je make-up en haar perfect zit.
16. Handschoenen kwijtraken als het -10 is.
17. Magister, dat standaard vastloopt als ik iets persé wil zien.
18. Trekken aan een deur waar 'Duwen' op staat.
19. Een telefoon die ineens stopt met het ontvangen van whatsapps als je een gezellig gesprek hebt.
20. 'Elana, nog één keer en je gaat eruit' horen terwijl je NIETS zei.
21. Dat ene leuke shirtje dat standaard in de was lijkt te zitten.
22. Muziek die nét niet op jouw loopritme is in de sportschool
23. Mijn onderburen die meezingen met 'i will always love you' en dan vals. Maar echt.
24. Agressief dronken mensen bij het uitgaan.
25. Bevroren handen.
26. edit door vintagirie ; Er voor je gaat slapen achter komen dat je haar perfect zit, om de volgende ochtend je bed met je 'ochtendcoupe' te verlaten. haha




Geluksmomentjes <3
1. Valentijnskaartjes
2. Spelletjes bij engels
3. Iets dat bij de kassa goedkoper blijkt te zijn dan op het prijskaartje
4. Quotes teruglezen van mijn ponykampvriendjes
5. Spontane afspraakjes
6. Wakker worden naast mijn vriendje 
7. Dansen in de sneeuw
8. Whatsappgesprekken voor ik ga slapen met mijn lieve vriendinnetjes
9. Scheikunde en Nederlands met Hetty en Maxim
10. Kleine cadeautjes
11. Herinneringen aan kerst 2011.
12. 'Snelle filmpjes' bij Lachen om home videos
13. Een knuffel van mijn broertje.
14. Uiteten gaan.
15. Lachen met mijn beste vriendinnetje
16. En pizza maken. En eten.
17. Strandritjes
18. Nieuwe kleren/make-upjes
19. Een goed cijfer voor iets waar je ontzettend hard voor gewerkt hebt.
20. Of niet natuurlijk, ook fijn.
21. Films kijken en scènes naspelen met mijn beste vriend.
22. Muziek luisteren
23. Bloggen.
24. Knuffelen in het algemeen.
25. Lachen om kleine dingetjes op straat/in de tram/ bij het uitgaan etc.

Dit was het dan alweer! Ik merk dat ik meer moeite had met irritaties verzinnen, dan met geluksmomentjes, dus dat is een goed teken! Kort artikel dit keer, ben druk aan het repeteren voor de komende voorstellingen :)

Liefs,
Elana

ps. Don't forget to enter my give away!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...