28 feb. 2012

Nagellakstash

Vandaag laat ik jullie (een groot deel van) mijn nagellakstash zien. Natuurlijk ben ik weer eens wat dingetjes kwijt, maar dit is wel een soort overzicht van wat ik heb allemaal. Er staan 66 lakjes op de foto en ik heb er in totaal 70. Enjoy!


Ik heb laatst allemaal oude zooi weggedaan en had toen een plankje over in mijn kast. Hierin bewaar ik nu mijn lakjes, tools etc. Mijn nagelsetje mist nog, maar dat ligt bij mijn vader. 

Hier mijn nagelwielen, bakje met fimo-canes, teenspreiders, vijl, nagelriemolie en wat nail-art spulletjes.  


Als eerste een aantal van mijn favoriete lakjes, die van Catrice. Ik heb er nu 15 in totaal :)

Wat essence-lakjes die ik eigenlijk niet zovaak gebruik. Ik vind de colour and go lakjes opzich wel fijn, maar  na een tijdje worden ze stroperig en gooi ik ze maar gewoon weg, want dan ga ik ze toch niet meer gebruiken. 

2 lakjes van KIKO uit Rome en 3 van Diamond cosmetics (er mist er eentje, ik heb er 4)

Mijn favoriete lakjes aller tijden zijn deze van KOH. Ze kosten wat, maar dan heb je ook zeker wat. En je krijgt er altijd zo'n leuk bakje bij, dat geeft zo'n luxe-gevoel :)

Hier wat random dingetjes, zoals MAX, ELF, Wet'nWild, Gosh en Wild&more

Dit is ook een beetje chaotisch, maar dit zijn lakjes van O.A L.A. colors, Color club, Mavala en l'Oreal.

Hm. wat er met de kwaliteit van deze foto gebeurd is, ik heb geen idee, maar dit zijn mijn drie crackle-topcoats. De eerste is van Barry M, die andere twee van Born Pretty store. 

Als laatste twee glitter topcoats, een matte topcoat, een gewone topcoat en twee stripers.

Dit was het alweer! Er missen twee China Glaze lakjes en een Misa lakje, die hoogstwaarschijnlijk op theater liggen -_- Wil je een naam/nummer weten? Wil je een NOTD of een swatch van een bepaald lakje zien? Vraag het even bij de comments :)

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...