1 feb. 2012

Pictures of the week #7


Hier week 7 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn zevende week!



23-01-2012
Wat een prachtige dag voor een regenboog. Mijn vriendje en ik vierden ons jubileum en ik had een ontzettend fijn gesprek met mijn mentrix. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar mijn mentrix is echt geweldig. 

24-01-2012

Mijn zusje biologie uitleggen met behulp van mijn grote vriend, Herman. Ik heb deze ooit gekregen toen ik vertelde dat ik graag arts wilde worden. Nooit gedacht dat het ding nog eens van pas ging komen, maar blijkbaar dus wel. haha. 

25-01-2012
De fontein voor mijn school. Ik had even een 'takepicture' momentje omdat ik de lucht zo mooi vond, haha.

 26-01-2012
Door de lerarenstaking had ik een heerlijk dagje vrij afgelopen donderdag. Ik heb toen even mijn cadeautje voor Maxim, die jarig was geweest afgemaakt. En dit is het resultaat :)

27-01-2012
Om nog maar even door te gaan in de verjaardagssfeer zijn we hier de cupcakes aan het maken voor die avond. Het was een enorme rotzooi, maar ja, moet kunnen. 

 28-01-2012
Makeuptasje :)

29-01-2012
Een dagje Amsterdam in, want mijn vader en ik vonden het schandalig dat wij als Amsterdammers nog nooit in het paleis op de dam waren geweest. Buiten de vre-se-lijke mensen met van die lelijke pakken aan vind ik de dam altijd wel wat hebben. 

Tot volgende week!
Liefs,
Elana 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...