8 feb. 2012

Pictures of the week #8



Hier week 8 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn achtste week!


30-1-2012
Spaans proefwerk leren.. Ik volg nu bijna 5 jaar Spaans, met een best wel intensief traject van 6 uur in de week. Dit waren alleen de 'fotocopias' voor het proefwerk. Het boek kwam er ook nog bij. Had uiteindelijk wel een 7.9 :)

31-1-2012
Mooie lucht :)

 1-2-2012
Ik vond het een mooie compositie, met dat licht op die boot en dat ijs ervoor. Hier fiets ik iedere dag. 

 2-2-2012
Weer een foto van de lucht. De maan was heel helder ineens, in een supermooie blauwe lucht. Tijdens het uitlaten van de hond gemaakt. 

 3-2-2012
Heerlijk in m'n bedje chillen. 

4-2-2012

Sneeeeeuw!

 5-2-2012
Ik zou met wat mensen een dagje weggaan, maar de enige trein die reed ging naar Zaandam. Daar zijn we toen maar even naar de Primark gegaan, heel chill :)

Veel buiten-foto's deze week!
Tot volgende week,
Liefs,
Elana




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...