17 feb. 2012

Pictures of the week #9




Hier week 9 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn negende week!




6-2-2012

<3 sneeuwhartjes-foto's van vriendinnetjes en vriendje die dag, haha. 

7-2-2012
Goede kwaliteit telefoon foto in de sportschool -_-

8-2-2012
Sportdag in 'The sand' Bij station sloterdijk. Beachvolleybaltournooi! Helaas helaas wonnen De Saunaboys (mijn team, haha) niet, maar het was erg gezellig :)

9-2-2012
Onze school bestond vorige week 95 jaar en daarom hadden we een 'lustrumweek'. We hoefden alleen maandag en dinsdag gewoon naar school en die donderdag hadden we allemaal workshops. Ik zat bij 'Multicooking', waar ik onder andere deze appel-zwaan leerde maken, haha. 

10-2-2012
Ook hielden we een sponsoractie. Samen met 4 vriendinnen heb ik drie dagen lang de hele dag cupcakes gebakken, verkocht en bezorgd voor het goede doel. Uiteindelijk hebben we ongeveer €350 euro opgehaald! ( min het bedrag dat we aan ingrediĆ«nten kwijt waren )

11-2-2012
Cupcakes die mijn vader had besteld :)

11-2-2012
Om nog maar even in de 'eetsfeer' door te gaan, maakte ik met mijn zusje en broertje deze taart van biscuitdeeg met aardbeienvulling voor mijn vaders verjaardag :)

De meeste foto's zijn iets slechtere kwaliteit dan normaal, dat komt door het feit dat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt..
Tot volgende week!

Liefs,
Elana

ps. Vergeet mijn winactie niet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...