4 feb. 2012

Review: ELF Mineral eyeshadow

Hier de volgende review over één van mijn ELF producten, namelijk de Mineral eyeshadow. Dit is een losse oogschaduw uit de Minerale-lijn van ELF, die ik een tijdje terug had besteld. Ik heb ook deze uitgebreid getest en vandaag deel ik mijn mening met jullie? Nieuwschierig? Lees verder!




Artikel: Mineral Eyeshadow van ELF

Kleur: Elegant
Verpakking: De oogschaduw komt aan in een strak, wit doosje, zoals alle producten uit deze lijn. De oogschaduw zelf zit in een rond doosje met een draaidop. Niet heel praktisch, want als je hem iets te wild openmaakt vliegt de oogschaduw alle kanten op. In dat opzicht vind ik de pigments van NYX beter verpakt.
Kwaliteit: Het pigment is oké, hoewel er wel veel glitter in zit. Met een goede basis eronder blijft hij goed zitten en kan je hem prima als highlighter gebruiken.

Links zonder en rechts met basis (shadow insurance) Met basis vind ik hem mooier. 
Prijs: €4, prima prijs.

Oordeel: Als highlighter vind ik hem prachtig en ook kun je hem goed als basiskleurtje gebruiken. Wel een beetje jammer van de verpakking af en toe, maar ik kan er mee leven. Ik raad deze zeker aan, maar let wel goed op; op de site staan foto's die zeker niet overeenkomen met de werkelijkheid. Zoek daarom altijd eerst even op internet naar goede swatches, om een miskoop te voorkomen.

Hebben jullie al iets van ELF getest? Of hebben jullie nog spulletjes op je wishlist?

Liefs,
Elana





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...