5 feb. 2012

Review: ELF Studio Blush

In deze shoplog heb je kunnen zien dat ik een aantal ELF producten had besteld en had ontvangen. Een aantal van die producten heb ik uitvoerig getest en vandaag deel ik mijn mening over het eerste product, de Studio blush in Twinkle pink. Benieuwd? Read on!

Artikel: Blush van ELF

Kleur: Twinkle pink, een peachy kleurtje met shimmer.

Verpakking: Hij komt netjes verpakt aan, met een luxe-ogend zwart kartonnen doosje. De verpakking van de blush zelf ziet er professioneel uit en er zit een spiegeltje in, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is.

Kwaliteit: Het pigment is goed, maar ik vind de glitters te groot, vooral voor overdag. Ik heb hem twee keer naar school op gehad ( wat  ik niet zo'n succes vond, aan het eind van de dag zaten de glitters 'All over the place') en twee keer met een avondje uit, wat prima was.
Links gewoon een streep, rechts heb ik hem uitgeveegd. Je ziet de grote glitters niet zo goed, maar wel het mooie kleurtje. 
Prijs: Deze blush is van de Studio lijn en kost €4

Oordeel: Ik vind het een mooie blush, alleen jammer van de glitters. Misschien had ik een andere kleur moeten kiezen, want op de site staan gewoon geen mooie foto's die overeenkomen met de werkelijkheid. De prijs vind ik voor het pigment en de verpakking oké, maar voor een budget-blush kan je misschien beter óf een andere kleur, of er eentje uit de €1 lijn kiezen, die ik wel echt heel mooi vind en vaak gebruik.

Wat vinden jullie van ELF?


Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...