1 mrt. 2012

Review: Makeupstore Blush

Vandaag een review van mijn allereerste Make up store product! Ik kwam daar vorige week voor het eerst met een vriendin en we werden super geholpen door de MUA's daar. Ik had verschillende dingetjes die ik graag wilde hebben, maar ik heb het maar even bij een blush gehouden, aangezien de prijzen niet echt heel erg voordelig zijn. Benieuwd? Read on!
Product: Een Blush van Make Up Store


Kleur: Lust



Verpakking: Simpel, maar toch strak. Op het 'deksel' staat heel leuk overal Make Up Store, met een doorzichtige 'M' waardoor je de kleur een beetje kan zien. 


Prijs: €18

Kwaliteit: Práchtig. Precies genoeg pigment, een hele mooie gouden shimmer en een peachy ondertoon. Hij blijft lang zitten en staat denk ik bij vrijwel iedereen wel mooi. Voor mij is het echt dé perfecte kleur.

Uiteindelijke oordeel: Een geweldig product, al zou je de prijs een nadeel kunnen noemen. Het voordeel is, dat je goed geholpen word en ze je geen producten 'aansmeren'. Als je uiteindelijk besluit niks te kopen vinden ze dat prima, en kunnen ze de kleuren voor je op een speciaal papiertje schrijven, zodat je er nog eens rustig overna kan denken. Ik ga zeker nog eens terug!


De make up store zit (zover ik weet) alleen in Amsterdam, dus het is niet heel makkelijk om er iets van te kopen als je daar niet woont. Maar, hebben jullie er al eens over gehoord?

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...