10 feb. 2012

Shoplog leidsestraat


Mijn school is niet heel goed in plannen. Mijn leraren lijken af en toe te lui om naar school te komen. Ook deze keer was het weer eens raak en had ik 200 minuten pauze voor nog één zielig lesje engels. Maxim en ik waren het zitten in de kantine of de Douwe Egberts een beetje zat en besloten de stad in te gaan, met als doel, De MAC-pro store (waar we helaas, door het noodweer niet eens zijn aangekomen). Toch kocht ik wat leuke spulletjes, die ik vandaag aan jullie laat zien, read on!
Als eerst gingen we even naar de H&M op leidseplein, waar het heerlijk rustig was en we dus even lekker konden rondkijken. Ik kocht drie dingetjes:
Als eerst een simpel, lang, zwart hemdje met spaghettibandjes. Niet heel erg bijzonder, €4,95
Als tweede een heel schattig shirtje met de tekst 'Little white tee', die een beetje losjes valt en doorschijnt. Deze was  €9,95.
Als laatste had ik eigenlijk een nieuw vestje nodig en ik vind deze kleur de laatste tijd heel erg leuk. Op de plek waar je ellebogen zitten, zitten kleine stukjes (nep?)-suède. Deze was €14,95.

Daarna gingen we eventjes naar de body shop, waar echt mega-sale was, nog van de kerstcollectie. Ik kocht een setje van 3 mini-bodybutters in de limited edition geuren:
- Spiced vanilla
- Cranberry joy
- Candied ginger
Deze was afgeprijst naar €6. 

Als laatste alweer, want zoveel tijd hadden we nou ook weer niet én daar kwam nog eens bij dat we een halfuur hebben geschuild voor de regen in de MCdonalds, gingen we naar een winkeltje met Amerikaans eten. Zo'n leuk winkeltjes is dat! Ik kocht 4 dingetjes:

Als eerste twee reeses-cups met witte chocolade. Dat zijn witte chocolade cupjes met pindakaas erin. Súperlekker, maar het vult ook wel heel erg..
Ik kocht twee verpakkingen M&M's voor mijn vriendje, die altijd loopt te zeuren dat ze die niet in Nederland verkopen. Wel dus! Dit zijn de smaken Kokos en Peanut Butter, allebei superlekker. 
Als laatste mijn favoriete skittles, de Crazy Cores. Dat zijn skittles met een dubbele smaak, de buitenkant smaakt dus anders dan de binnenkant.

Hope you liked it!
Liefs,
Elana






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...