21 feb. 2012

Tag #13 What makes me happy


Vandaag weer eens een tag, want ik ben getagd door Juliëtte van How i think about fashion! Volgens mij heb ik deze tag ooit al gedaan, of iets soortgelijks in ieder geval, maar dat maakt niet uit. Wil je weten waar ik blij van word? Lees verder!
Regels:
- Beantwoord alle vragen
- Tag minimaal één iemand

Van welke mensen om je heen word je blij?
Cliché cliché, maar gewoon van mijn vriendinnetjes, vriendje en lieve familie. Ik kan echt niet zonder ze.

Van welke make-up producten word je blij?
Blush en oogschaduw! Make-uppen is voor mij een soort rustgevend iets, ik vind het heerlijk om 's morgens met een muziekje op de achtergrond mijn make-up te doen. Blush vind ik echt een prachtig product en oogschaduw kan je ogen zoveel meer laten spreken.

Van welke films word je blij?
Laatst heb ik 'Friends with benefits' gezien, waar ik wel om moest lachen, sowieso doen Romantische komedies het wel goed bij mij, haha.

Van welke liedjes word je blij?
Ik word eigenlijk vooral blij van de liedjes die mijn vriendje af en toe op zijn (of mijn) gitaar speelt voor me. En verder vind ik 'Lego house' en 'Little bird' van Ed sheeran en 'Hangover' van Taio cruz heel leuk :)

Van welke internetsites word je blij?
Van mijn blog! Ik word iedere keer zo blij van jullie leuke reacties! En ik vind jullie blogs ook allemaal heel erg leuk om te lezen. Ook www.weheartit.com en 9gag vind ik wel leuk :)

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Ik ben blij met het feit dat ik ambitieus ben. Als ik iets wil dan ga ik er 100% voor, wat ik over het algemeen een goede eigenschap vind.

Van welke hobby word je blij?
Bloggen! Maar fotograferen, paardrijden en vooral toneelspelen vind ik ook ontzettend leuk. En natuurlijk de standaard dingetjes als gezellig samenzijn met vriendinnetjes, wat niet echt een hobby is, haha.

Hm, ik moet nog mensen gaan taggen nu.
Oke, ik tag gewoon een paar random mensen, waarbij ik wel benieuwd ben naar hun antwoorden:

- Mia

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...