12 mrt. 2012

1. Something about myself.


Vandaag deel één van de 30 dagen challenge, en zoals het hoort zal ik me eerst even netjes voorstellen. Elana Meijer, 16 jaar, Amsterdam, Ambitieus, passie voor theatermaken en schrijven. That's me.


Vandaag dus even wat random inside information (:

Ik ben geboren op 25-5-1995 om 05:25 in Amsterdam, waar ik nu nog steeds woon. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb een (heel, haha) zusje en een halfbroertje. Ik heb na 8 jaar basisschool mijn middelbare schoolcarrière gestart op Het amsterdams Lyceum, waar ik nu in 5 gymnasium zit, met de ambitie over anderhalf jaar aan een studie geneeskunde te beginnen.

In het dagelijks leven zit ik gewoon op school, breng ik mijn tussenuren door in de Douwe Egberts en volg ik de volgende vakken: Nederlands, Engels, Spaans, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Maatschappijleer en gym.
Buiten school rijd ik graag paard en geef en volg ik theaterlessen aan twee verschillende theaterscholen. De één is gewoon voor mijn plezier en die andere is een vooropleiding voor de toneelacedemie, waar ik in ieder geval op dit moment niet van plan ben om heen te gaan.

Ik ben een meisjes meisje. Ik houd van make-up, kleding en urenlange gesprekken, maar sporten vind ik ook ontzettend leuk en ik ben niet bang om vies te worden bij een survivaltocht of crossrit in het bos (Hoewel ik daarna wel het liefst lekker lang ga douchen, maargoed).
Ik speel gitaar, tenminste, ik héb een gitaar, maar het ontbreekt me de laatste tijd een beetje aan tijd ervoor. Ik ben een stresskipje en wil het liefst alles voor over twee jaar al onder controle hebben. Maar, mn vriendje speelt er af en toe op, dus wordt hij toch een beetje gebruikt :)

Ik ben een sucker voor lieve, schattige, romantische dingetjes. Met de nadruk op dingeTJES. Het hoeft voor mij niet overdreven, mijn dag is al helemaal goed met een lief smsje van mijn vriendje. Met verassingsetentjes( dit is dan niet heel klein, maar wel heel lief) , random lieve zinnetjes of gewoon een welgemeende knuffel maak je me al heel blij. Als ik een schattige puppy op straat zie moet ik die even aaien en bij plaatjes van schattige kleine diertjes zie je me smelten. Oude kinderfoto's doen het ook altijd goed, haha.

Ik ben heel lang echt opruim gek geweest. Als ik 's avonds in bed lag en er lag iets scheef op mijn bureau móést ik eruit om het recht te leggen. Dat is nu niet meer zo, maar ik kan bijvoorbeeld nog steeds mijn kamer niet verlaten als mijn bed niet opgemaakt is. En eigenlijk is het wel heel grappig, want ik was ook een állesbewaarder. Ik bewaarde snoeppapiertjes, stenen, frutsels, lege flesjes etc. Mijn moeder werd echt he-le-maal gek van de enorme hopen rotzooi die ze iedere keer in mijn kamer vond. En ik bouwde al mijn kasten altijd helemaal vol met dat soort zooi. Als ik nu foto's zie van die tijd, denk ik, 'jeetje,wat erg', haha.

Zo. Nu weten jullie weer iets meer over de persoon achter deze blog. Vandaag is het zondag en ga ik eens een lekkere lange wandeling met de hond maken. Omdat ik dan mijn gedachten weer even goed op een rijtje kan zetten :)

That's me! 

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...