18 mrt. 2012

2. 10 dingen...


Die ik nooit zal doen. Vandaag deel twee van mijn 30 days challenge en dit is weer een redelijk persoonlijke. In deze post deel ik met jullie tien dingen die je mij absoluut nooit zal zien doen. Benieuwd? read on!



1. Vreemdgaan. Deze staat bewust op één omdat je mij dat écht nooit zal zien doen. Ik ben eerlijk, mocht ik niet meer verder willen gaan met mijn vriendje zal ik hem dat zeggen. En buiten dat, ik zou hem geen pijn kunnen doen met zoiets als vreemdgaan.

2. Een vogelspin oppakken. Ik ben PANISCH voor spinnen, als het geen hooiwagens zijn. Ik werd ooit voor de grap gevraagd voor een spinnencursus in Artis. Nooit, Nooit, Nooit van mijn leven dat zo'n beest en ik zonder glas ertussen in één ruimte zijn.

3. Bewust een onvoldoende halen. Dit is misschien een rare, maar ik ben ambitieus, ik wil overal het beste uit halen en dus ook uit mijn cijfers. Dit lukt niet altijd, maar ik zal nooit onvoorbereid een proefwerk maken.

4. Paarden, honden, katten of mensenvlees eten. Hier zijn verschillende meningen over ( uitgezonderd van mensenvlees dan ) maar ik wil niet iets eten wat ik zelf als huisdier heb, of zelf ben. Hier wordt geen mensenvlees gegeten, maar ik ben er van overtuigd dat er landen zijn waar ze dat doen. Misschien wel onbewust hoor, maar toch.

5. Bungeejumpen. Van het idee alleen al krijg ik kippenvel. Het feit dat je ondersteboven, enkel aan je voeten vastgebonden, aan een elastiek bungelt spreekt mij, op zijn zachtst gezegd, niet heel erg aan..

6. Met haaien zwemmen. Surfen vind ik ontzettend leuk, maar zodra er iets op wijst dat er ook maar één, misschien wel minuscuul, haaitje zwemt ga ik het water niet in. Ik vind die beesten doodeng, bij een plaatje van een witte haai loop ik al weg. brr..

7. Bont dragen. Ik draag uggs, en die zijn ook niet diervriendelijk gemaakt, dat weet ik, maar ik zal nooit een jas dragen waar konijnen, nertsen, dassen of vossenbont aan zit. Gewoonweg omdat ik weet hoe die beesten vermoord worden. En daarna weggegooid, want verder zijn ze nergens nuttig voor. Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, maar puur voor mezelf zal je mij nooit met zoiets zien lopen.

8. Een geplamuurd hoofd hebben. Ik draag wel foundation en dat soort dingen, maar ik zorg dat het mijn kleur is en dat je het (bijna) niet ziet. Ik zie wel eens mensen die in het licht gewoon een oranje hoofd hebben, met van die droge plekjes... Nee, niks voor mij.

9. Iemand beledigen, dumpen of kwetsen in het bijzijn van een grote groep mensen. Doe ik gewoon niet, durf ik ook niet, klaar.

10. Horror films kijken als ik daarna alleen moet slapen. Pyschologische thrillers vind ik eigenlijk wel heel gaaf gemaakt altijd, maar ik zou ze nooit in mijn eentje gaan kijken óf gaan kijken als ik daarna nog naar huis moet fietsen, alleen in een bed moet slapen etc. Dan maak ik mezelf helemaal gek.

En, wat zou jij nooit doen?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...