25 mrt. 2012

3. Quotes.


I <3 quotes! Mooie uitspraken van bekende mensen, mooie zinnen, maar ook uitspraken van kampen, bijeenkomsten, schoolreisjes en anderen vind ik echt geweldig om terug te lezen. Ik heb een apart mapje op mijn computer staan met quotes van vrienden die ik ooit bewaard heb omdat ze zo leuk waren. Vandaag deel ik er een paar met jullie!

"When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile."
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today"
"You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to feel."
"Be as smart as you can, but remember that it is always better to be wise than to be smart." 
" Roses are red, violets are blue, but a face like yours belongs to the zoo" 
" Roses are red, my name is dave, this poem makes no sense.. MICROWAVE"


Kinderen hebben de meest geniale uitspraken. Ik geef theaterlessen aan kleine kinderen, begeleid wel eens kampen en leer ze wel eens wat op de manege en dan doen ze af en toe de meest geniale uitspraken:
"Mag ik op de rotonde bij A?" (voor de niet paardenkenners, het heet een volte)
" Mag ik nog een beetje huurzadelsalade?" ( het heette; huzarensalade)
" Er zitten geen hersenen in mijn hoofd hoor, alleen muzieknootjes"
* Rollen verdelen:
"Goed, wat wil jij graag spelen?" "Nou, ik zou wel graag lantaarnpaal willen zijn.."
" Dat eten is hier echt niet te benuttigen"
" Kan iemand me even helpen, ik krijg de muziek niet langzamer!"

En nu nog wat random dingen die ik of één van mijn vrienden ooit gezegd hebben.
"Je koopt hem weg en gooit een nieuwe"
" Pak dat paard nou eens aan, je zit niet op je vent hoor!"
" Heb je je lenzen in? Want ik wil niet dat je me weer niet verstaat!?"
" Is that your father?" "eh, NO, my boyfriend!"
"Ik ski gewoon die berg op hoor!" 

Houden jullie ook wel eens grappige uitspraken bij?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...