10 mrt. 2012

30 days challenge!


Vandaag even een update artikeltje :) Omdat de komende tijd voor mij ontzettend druk wordt met huiswerk, aangezien de SE-week nadert en daarna mijn uitwisselingsstudent (uit IJsland :D) komt heb ik iets bedacht om toch artikels online te kunnen zetten. Zoals de meeste van jullie wel weten gaan er een aantal 30 days challenges over het internet, en dit lijkt mij een perfect idee voor de dagen dat ik niet zoveel tijd heb om te schrijven. Ik ga wel een beetje valsspelen, want tussendoor komen ook gewoon de normale artikels, de Pictures of the week artikels enzovoorts online, maar dit is dus als 'tussendoortje' zodat jullie toch wat te lezen hebben :)
Ik bedenk alle dagen van deze challenge zelf, omdat ik geen 30 dagen kon vinden die ik allemaal leuk vond.
Er zal geen systeem inzitten, ze komen gewoon af en toe online :) 
Alvast veel plezier met lezen!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...