16 mrt. 2012

And the winner is..


Oh, jongens wat vind ik dit leuk om te schrijven. Drie weken geleden plaatste ik mijn allereerste give-away aan ter ere van mijn 75 volgers ( die nu bijna verdubbeld zijn, woohoo). Jullie hebben massaal meegedaan, er waren maar liefst  45 afzonderlijke inzendingen en 164 kansen. Weten wie er gewonnen heeft?



De winnares van dit leuke pakketje is...










Leila in Wonderland! 

Gefeliciteerd! Jij was nummer 103 en daarmee het winnende nummer!
Wat ik graag van je wil weten:
Je adres én natuurlijk de NYX lipstick die je wilt hebben! Je kan een kleurtje uitzoeken bij Boozyshop ( ik raad je wel aan om eerst wat swatches op te zoeken ) die ik dan voor je zal bestellen. Het zal dus wat langer duren voor ik het verzend omdat het bij mij ook nog aan moet komen.

Voor alle andere deelnemers, niet getreurd, er komt er nog wel eentje!

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...