7 mrt. 2012

Favoriete oogschaduwpalettes



Hoewel ik ze al een aantal keer genoemd heb allemaal, ga ik ze toch nog eventjes in een artikel zetten samen; mijn favoriete oogschaduwpalettes! 




Als eerste mijn nieuwste aanwinst; het 88 warm palette! Een ontzettend mooi palette met veel nude-kleurtjes. Ik gebruik hem veel, maar moet zeggen dat ik het E88 palette mooier vind. Daar kan je veel meer kanten mee op.

Hier het E88 palette. Deze heb ik nu een jaar en gebruik ik nog steeds regelmatig. Zoals je kunt zien zit er in een aantal kleurtjes al een grote deuk of kan je zelfs de pan al zien. I like!

Hier een palette die ik nog nooit heb laten zien. Hij is van Shiseido, met drie práchtige groenkleurtjes. Ik kreeg hem van mijn moeder en heb er sindsdien al een aantal mooie looks mee gemaakt. Vooral het meest linker kleurtje gebruik ik veel. 

En dan hier mijn échte favoriet, die al zo vaak genoemd is, haha. Het Sleek storm palette is al op veel plekjes geweest. Rome, NY, Frankrijk en op alle plaatsen in NL waar ik heb geslapen, hij gaat eigenlijk áltijd mee :)

Het Too Faced natural eye palette is het mooiste palette wat er in mijn stash ligt. De kleurtjes zijn práchtig, je kan er ontzettend mooie looks mee maken en de verpakking is ook ontzettend mooi.

last but not least een trio van wet 'n wild. Goed gepigmenteerde kleurtjes én superhandig om snel mee te nemen. I like! Hier voor de review

Heb je nog vragen of zou je nog swatches willen zien, dan kan je dat even bij de comments achterlaten. 

Liefs,
Elana






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...