23 mrt. 2012

Here comes the sun..



Little darling, it's been a long cold lonely winter. Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun, Here comes the sun, and I say; It's all right. 

Weg met bontkragen, Ugg's, sjaals, warme chocolademelk en haardvuurtjes want het zonnetje schijnt weer volop! Terwijl ik dit type zit ik heerlijk in de tuin met een zelfgemaakte smoothie, terwijl mijn broertje zonder jas met de hond in de tuin speelt en mijn vriendje in slaap is gevallen op een ligbed. Wat een heerlijk gevoel, lente!

Redenen waarom de lente geweldig is. 
1. Je word wakker, kijkt uit het raam en ziet in plaats van óf een donkere lucht óf een grauwe regenachtige, een geel zonnetje vrolijk je kamer in schijnen. Hallo goed humeur!
2. Ik ben jarig in Mei. En dat is in de lente, dus pluspuntje nummer twee.
3. Je hoeft geen regenafstotende (en jongensafstotende, want charmant ziet het er ook niet uit) kleding meer aan voor je op de fiets stapt, geen handschoenen meer aan, zodat je je muziek weer normaal kan regelen en je hoeft geen extra tijd te rekenen voor het feit dat je dat hele overlevingspakket weer uit moet als je eenmaal op je bestemming gearriveerd bent. 
4. Je kan in de pauze weer lekker buiten zitten, dus niet meer met alle 1000 leerlingen in de kleine kantine, hoera!
5. Met de hond wandelen is niet langer een hele onderneming met paraplu's en dat soort dingen, nee, gewoon heerlijk een half uurtje in het zonnetje lopen en een beetje bruin worden.
6. Het is weer bijna zomer! En dat betekend 7 of 8 weken vrijheid zonder schoolstress en dat soort dingen! I like :)

Hoe je het ook wendt of keert, ik kan niemand bedenken die niet blij wordt van het weer nu. Natuurlijk is het nog geen "hotpants-met-cropped-tops-zonder-hemdjes"(die ik bij mij op school al wél weer heb gezien) tijd, maar het is een begin. En een heel goed begin, aangezien het boven de 15 graden is! Ik ga het komende weekend (naast leren voor de SE week :( ) gebruiken om eens lekker te genieten van dit weertje. Strand- en Bosritjes maken, met vrienden op een terrasje zitten en ijsjes eten. 

En, wat doen jullie met dit lekkere weer?




Liefs,
Elana 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...