15 mrt. 2012

Herinnerdingetjes..

Zoals ik al in een post over mezelf vertelde spaarde ik vroeger alles. Nu ben ik niet meer zo'n verzamelfreak, maar ik hecht nog steeds wel waarde aan dingetjes met een speciale betekenis, mijn herinnerdingetjes. Deze staan verspreid over mijn twee kamers ( mama en papa ) en vandaag laat ik jullie de twee plankjes bij mijn moeder zien. Benieuwd? Lees verder!

Ik zal niet alles opnoemen wat er staat, want zitten jullie morgenochtend nog te lezen. Ik zal even wat verschillende dingetjes een klein beetje uitleggen.
Zoals je op de bovenste foto kan zien zijn het twee plankjes. Ze zijn niet speciaal ingedeeld ofzo, maar zo vind ik het wel leuk staan.

 1. Linksachter staan wat 'toys' die we kregen voor theatervoorstellingen als klein succeswensje. Kattenvoer, badschuim, een spiegeltje en wierrook. Jep..
 2. De ballerina die je ziet is van Swarovski en heb ik geërfd van mijn overleden tante. 
 3. Het paardenbekertje is voor mij een speciale prijs, om dat ik die won met een heel jong paardje, die eigenlijk nog geen wedstrijdervaring had.

 1. Vooraan zie je een perzik-shotje uit Oostenrijk ( die echt heel lekker is, haha) en voor de rest niet zoveel bijzonders.
 2. De twee bandjes die je ziet zijn bandjes van een camping waar ik vroeger altijd heenging, waar ik superleuke herinneringen aan heb. 

1. De prijzen die je hier ziet hebben ook allemaal een belangrijke betekenis. Ik heb meer prijzen, maar die staan bij mijn paard, mijn vader of netjes opgeborgen in de kast. Het zijn 4 rozetten en één beker, die er eigenlijk alleen bij staat om de rozetten vast te houden, haha. 
 2. Ervoor ligt een pakje zakdoekjes uit Istanbul die ik kreeg van een vriendinnetje een paar jaar geleden. Heel cute <3 

 1. Op dit plankje staan voornamelijk foto's. Hier zie je er eentje van mijn overleden konijntje, een vriendin en mijn tweede klas foto. 
 2. Verder zie je een paardenkristal met een lichtje eronder, die ik vaak aanzet als ik niet kan slapen. Het is kleurveranderend licht en ik kan er lekker van slapen :)

 1. Nog meer foto's! 5e klas foto, daarachter een foto van mijn allereerste wedstrijd (toen was ik 8) en daarnaast staan wat kaarten.
 2. Vooraan zie je een 'nagelwaaier' van KOH, die ik echt heel erg leuk vind.
 3. Alle flesjes die je ziet staan zijn geuroliën voor in mijn brandertje. 
 4. Het koetje wat je ziet, is een fotostandaard die ik kreeg bij het huwelijk van mijn vader en stiefmoeder :) 

De laatste foto alweer! Hierop staat eigenlijk niet zoveel bijzonders. Een close-up van de kaarten naast mijn 5e klas foto, het koetje nog een keer, een reliëf uit portugal, een kaarsje en twee legen fotostandaards. 

Hebben jullie ook zoiets?

Liefs,
Elana



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...