6 mrt. 2012

Love for this Music


Ik houd van muziek. Heel veel. Muziek kan mijn dag goedmaken, mijn gedachten op iets anders zetten, me laten terugdenken aan speciale momenten enzovoorts. Vandaag deel ik met jullie de liedjes die ik op dit moment veel luister. Het zullen niet allemaal bekende en/of nieuwe nummers zijn, maar daar houd ik ook niet zo van. Enjoy!



Little Bird- Ed Sheeran
Geweldig nummer. Mijn vriendje kwam hier laatst mee en sindsdien luister ik het heel vaak. Ik word er heel blij van, haha.

Hangover- Taio Cruz

Ook dit vind ik echt een 'feelgood' nummer. 

Ed Sheeran- Lego house

Met Rupert grint! Ook dit vind ik echt een ontzettend mooi nummer. Weer Ed sheeran, haha.

Kelly Clarkson- Stronger

Dit is een liedje, waar ik vooral de tekst heel goed van vind. What doesn't kill you makes you stronger, en gelijk heeft ze.

The baseballs- Hello

Ik vind de baseballs echt geweldig. Dit liedje,wat gecovered is van Martin Solveig vind ik eigenlijk veel leuker dan het origineel :)

Boyce avenue- We found love

Nog een cover, van Rihanna's 'We found love'. Het origineel vind ik echt vreselijk, maar deze man heeft zó'n geweldige stem, echt perfect. Boyce avenue heeft sowieso hele leuke liedjes!

Train- drive by
Ook zo'n nummer dat ik echt uren lang kan luisteren ( net als 'Hey soul sister' toendertijd)

Wat zijn jullie favoriete liedjes op dit moment?

Liefs,
Elana

ps. vergeet mijn winactie niet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...