30 mrt. 2012

NYX Lips

De round lipsticks van NYX staan hoog op de ranglijsten in 'beautyland'. Ik heb er 5, waarover ik vandaag mijn mening ga geven. Sommige mensen vinden ze geweldig, er zijn anderen die er wat minder enthousiast over zijn. En na dit artikel zullen jullie ook mijn mening weten!

Eerst wat inside information. De lipsticks hebben ontzettend leuke namen, wat het eerste pluspunt is. Ze zijn heel romig, totaal niet plakkerig en de donkere kleuren blijven opzich wel goed zitten. Met de lichtere kleurtjes kan het voorkomen dat ze snel in de lijntjes trekken, maar over het algemeen valt dat wel mee. Ze zijn alleen online te koop (bijvoorbeeld bij Boozyshop), maar voor je ze koopt, zoek dan even op google naar swatches. De kleuren op de website komen, helaas helaas, niet zo goed overeen met de kleuren in het echt. En dat kan eigenlijk ook niet, want iedereen heeft een andere kleur en een ander type huid.

v.l.n.r. Narcissus, Jupiter, Iris, Indian pink, Snow White

Je kunt de kleurtjes aan de onderkant heel handig zien. Als je ze ondersteboven in je stash neerzet, kan je meteen de goede kleur pakken!

Zelfde volgorde. 

Narcissus, Jupiter, Iris, Indian Pink, Snow White. 

Zonder iets. Deze foto is niet recent gemaakt, deze is van een tijdje geleden. De belichting is iets anders. 

Narcissus. Dit kleurtje was mijn aller eerste en op de site van Boozyshop leek het een zachtroze. Nee dus! Ik vind het snel een barbie-effect hebben en draag hem dan ook niet vaak naar school. Met een lief jurkje en zachte oogmake-up kan hij wel weer heel mooi zijn, dus het licht eraan hoe je hem combineert. Het enige is dat hij niet perfect dekt en snel in de lijntjes trekt. Je zal hem dus wel bij moeten werken. 

Jupiter. Dit vind ik een supermooi kleurtje, vooral de finish is heel mooi. Deze draag ik af en toe naar een feestje. Hij dekt net als Narcissus niet geweldig, maar wel beter. 

Iris. Deze dekt zoals je ziet ook niet geweldig. Ik vind het wel een heel mooi subtiel kleurtje, met een avondje uit vind ik hem ook leuk om te dragen. 

Indian Pink. Dit is mijn favoriete kleurtje! Hij dekt voor mij perfect, blijft redelijk lang zitten en heeft een práchtige peachy-gouden finish. I like!

~
Snow white. Deze wilde ik héél graag hebben. Op de foto komt hij wat roder over dan hij is, hij neigt in het echt wat meer naar donkerrood/bordeaux. Ik vind hem echt prachtig, hij blijft lang zitten en trekt niet in de lijntjes. 

Kortom, over het algemeen ben ik heel tevreden. Er zijn naar mijn mening betere lipsticks, maar voor de prijs (rond de €2,75!) vind ik ze geweldig.

Hebben jullie ervaring met deze lipsticks?
Liefs,
Elana




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...