9 mrt. 2012

Pictures of the week #12


Hier week 12 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn twaalfde week!
Hij is wat later dan gepland, maar deze week dus twee artikels achter elkaar, door de vakantie!



27-2-2012
Ik kon het weer niet laten.. 

28-2-2012
Dag lief warm bedje <3

29-2-2012
Sjoelcompetitie!

1-3-2012

Lief paardje, klaar voor een lekker buitenritje <3. Ik sta er alleen een beetje apart op, maargoed.

2-3-2012
Uitpakken? Neuh.. 

3-4-2012
Opnieuw naar mijn vriendinnetjes in Lisse, langs het CCA In amsterdam. Misschien wil ik daar ooit wel werken.. 

4-2-2012
Terug na een superweekendje in de trein engels leren..

Dit waren ze dan voor de afgelopen twee weken! Vanaf volgende week gewoon weer zoals het hoort, op woensdag :)

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...