4 mrt. 2012

Random Pictures


Dat ik van foto's en fotograferen houd is jullie vast al wel duidelijk. Onlangs heb ik mijn computer opgeruimd en ben ik wat leuke foto's van vroeger en van een tijdje terug tegengekomen die ik graag met jullie wil delen.
Benieuwd? Read on!



Op de Sint Pieter
Sneeuwballen gooien in de tuin

Familie electronica op familieweekend, haha. 


Het zat er al vroeg in..

Lief oud paardje. <3

Naar buiten met mn zusje

Kiekeboe! 

Mijn zusje en ik, Frankrijk 2003

Zelfde jaar. 


Bij ons huisje in Frankrijk kan je heel vaak de regenboog zo mooi zien. Zo ook hier. 

Hondjes <3

Lieve vriendinnetjes bij de Coffee Company, waar we vroeger altijd heengingen. Nu eigenlijk nooit meer, haha. 

Mama en zusje in NY.

Zoveelliefde

Met lieve vriendinnetjes op het strand

 Hoog Puppy-gehalte toch?

Gek doen met lieve vriendjes op ponykamp. Valt niet te begrijpen.

Lief vriendinnetje van Theater

We <3 the summer

Werken aan onze Rome-reisgids in het schoolbuitenhuis in de bossen. Vierde klas. 

Liefs,
Elana

Ps. Het kan zijn dat ik de komende dagen wat minder blog, en wat minder reageer, en dat komt door het feit dat het Rhino virus ( paarden ) op heel wat plaatsen in Nederland is uitgebroken. Ik ben druk met het voorkomen van besmetting bij mij op stal en zal dus wat minder tijd hebben voor andere dingen. De artikels staan al gepland, dus dat zal allemaal gewoon doorgaan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...