20 mrt. 2012

Review: ELF Bronzer


Vandaag weer eens een review uit een ELF bestelling die ik een hele tijd geleden heb ontvangen. Ik heb deze gebruikt en mijn mening gevormd. Benieuwd? Lees dan vooral verder (:

Product: ELF Bronzer, maar eigenlijk is dit meer een highlighter.

Kleur: Luminance
Verpakking: Heel simpel, een plastic doosje met een deksel waar E.L.F op staat en waar je het product doorheen kan zien. Er is echter wel iets lelijks aan de verpakking. Als je het product omdraait, zoals je op de foto kan zien, zie je dat de 'pan' heel lelijk aan de verpakking is vastgelijmd. Jammer.

Prijs: Meevallertje! €1
Kwaliteit: Ik ben er niet echt heel enthousiast over. Hij geeft opzich een mooie glow maar daar blijft het ook bij. Hij geeft ook niet heel veel af, je moet er wel een aantal keer met je kwast overheen
Oordeel: Voor de prijs vind ik hem het proberen waard. Ik zal hem niet vaak gaan gebruiken, maar soms is het wel mooi voor nét dat beetje extra glans. Er zitten geen extreem chunky glitters in, dus dat is dan wel weer fijn.

Weten jullie nog een mooie highlighter? Ik ben er naar eentje opzoek!
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...