16 apr. 2012

6. Favourite food



Op dag 6 van de 30 dagen challenge ga ik het hebben over mijn favoriete eten. Ik houd van eten, vooral van eten met mensen. Ik ben niet zo iemand die in een kwartier zijn eten naar binnen werkt terwijl ik tv kijk/met mijn telefoon zit te spelen/huiswerk zit te maken. Eetmomentjes zijn momentjes van rust en gezelligheid :) Benieuwd naar wat ik lekker vind? Read on!

Ontbijt.
Als ontbijt eet ik het allerliefste gewoon fruit. Ananas, Aardbeien, Druiven, Sinaasappel.. Maar dat vind ik als ontbijt niet genoeg omdat ik daarna nog drie kwartier moet fietsen en pas om 11 uur pauze heb. Daarom eet ik meestal muesli met vanillekwark, wat ik ook heel lekker vind. Met sinaasappelsap erbij, dat dan weer wel.

Lunch.
Pistoletjes/bagels met mozarella, pesto en tomaat, heer-lijk. Ook de broodjes warme worst uit de kantine doen het altijd goed. Verder eet ik bij de lunch ook weer fruit, meestal een appel. Uitgebreid ergens lunchen is ook altijd lekker, maar dan wordt het meestal ook iets in die trant, haha.

Avondeten.
Maaltijdsalade. Ik houd eigenlijk niet heel erg van warm eten. Pizza of frietjes op zijn tijd is wel lekker, en een biefstukje gaat er meestal ook wel in, maar het allerliefst eet ik maaltijdsalade met fèta, krokante kip en ceasar-dressing. Met dan natuurlijk sla, komkommer, tomaat, paprika, uitjes en kappertjes. Gourmetten vind ik ook heel leuk, maar meer voor de gezelligheid, dan dat ik het lekker vind.

Uiteten.
Sushi! Mijn vriendje en ik zijn allebei gek op sushi en dat is dan ook meestal het eerste waar we aan denken als we samen gaan eten. Daarnaast Italiaanse restaurantjes, tapas en wagamama vind ik ook heel lekker.

Tussendoor.
Fruit! En time-out speculaas koekjes, haha. En 'kruidencrackertjes' zijn ook heel lekker. Als ik uit school kom is mijn favoriete tussendoortje cup-á-soup met een rijstwafel :).

Hartig.
Chips en mijn zelfgemaakte mini-pizza's!

Zoet.
Nerds! En witte chocolade met praliné vulling vind ik ook heel lekker, maar dat eet ik niet zovaak omdat ik er een klein beetje een allergische reactie op krijg..

En, wat vinden jullie lekker?
Liefs,
xx




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...