15 apr. 2012

Beauty on the go

Iedereen heeft wel zo'n tasje met spulletjes, dat hij of zij meeneemt met een weekendje weg. Ik gok dat dat voor de jongens onder ons een kleiner tasje ( of alleen maar deo en een tandenborstel ) is dan voor de meisjes. Aangezien ik iedere week van ouderlijk huis moet veranderen, heb ik zo'n tasje vaak bij me. Ook wil ik nog wel eens overnachten bij een vriendin of vriendje en dan is het handig om zo'n tasje mee te kunnen nemen. benieuwd wat ik zoal met me meesleep aan beauty?

Dit is het tasje. Ik vind deze echt ontzettend leuk, er staan verschillende beautydingetjes op en er hangt een pump aan. Hij is ook echt in een perfect formaatje, hij past precies overal in. En alles past er in, waar het eigenlijk om draait.
*even voor de verduidelijking, dit zijn alleen beautyspulletjes. Op de plekken waar ik vaak slaap heb ik een eigen tandenborstel en deo zit altijd los in mijn tas.
Goed, laten we de inhoud gaan bekijken.

Zoals je kan zien valt het aan de ene kant best wel mee, maar eigenlijk zit er toch alles in voor een complete look. Ik moet heel eerlijk zijn, ik neem het wel iedere keer braaf mee allemaal ( Want precies op de dag dat ik geen oogschaduw bij me heb wil ik het natuurlijk graag dragen ), maar dit gebruik ik echt niet allemaal altijd. Soms doe ik alleen eyeliner en mascara op, maar ik heb altijd zoiets van; "het past er allemaal in, dus waarom niet?"

Deze spulletjes zitten trouwens niet standaard allemaal in het tasje, maar wat er niet in zit zit in mijn everyday bakje en kan ik er dus makkelijk in doen voor ik wegga.
Als eerste zit mijn dagcrème erin, van Weleda. Niet veel over te zeggen, maar wel echt een ontzettend fijn product. Daarnaast mijn rosebud salve ( die ook heel vaak in mijn etui zit ), een hele mooie dior lipgloss en een haarelastiekje.

Mascara en eyeliner. Clinique mascara is echt ontzettend fijn (jammergenoeg best wel prijzig) en die eyeliner van born pretty store werkt ook heel prettig. Allebei aan te raden!

Dream matt powder van Maybelline, een foundation in kleine verpakking van Estée lauder en een blush stick van ELF. Omdat gezichtskwasten veel ruimte innemen, vind ik een blush in stickvorm handiger om mee te nemen. De poeder breng ik dan aan met het sponsje wat erbij zit.

Als laatste een klein oogschaduwpalletje ( wat ook een andere kan zijn, deze wissel ik wel eens af ) van ELF, drie kleine kwastjes uit de bamboo-set van Zoeva ( die echt perfect reisformaat zijn! ) en een oogschaduwbasis, die ook wel eens verandert. Normaalgesproken zit die van de Hema erin, maar die kon ik even niet vinden.




Nemen jullie ook zoveel mee als je een nachtje weggaat?
Liefs,
Elana






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...