26 apr. 2012

Collective Haul!

De laatste tijd heb ik steeds als ik ging shoppen één of twee dingetjes gekocht, niet genoeg om een heel artikel aan te wijden dus. Vandaag besloot ik dat ik genoeg had verzameld om het allemaal bij elkaar te zetten in één artikel. Bij deze, kijk mee naar mijn shoplog van de afgelopen tijd!

Als eerst kocht ik een colbertje bij de H&M. Deze was €30 en ik vind 'm supermooi! Hij zit heel lekker en ik wil hem eigenlijk als zomerjasje gaan dragen, als het weer het ooit nog toelaat.. Daarnaast kocht ik een blouse, ook bij de H&M, in maat 40. Lekker oversized voor in de zomer over mijn bikini of nu met een riempje eromheen of een knoop maken van de uiteinden. Ik vond vooral de kleur heel erg leuk!


Kettinkjes van Ebay! Ik zie altijd op wat duurdere webshops de meest leuke sieraden, maar ik ben dan stiekem niet bereid om er €5 of €6 voor neer te leggen. Maar met een beetje geduld vind je deze dus ook op ebay, maar dan voor ongeveer €1/€2! Zo ook deze vier, de luchtballon, bril, globe met verrekijker en het hert. 

Hier nog wat random spulletjes. Een nagellakje van catrice (bloody mary to go), twee van Herôme en een wenkbrauwpotlood van Rimmel in 02 Hazel.
De laatste tijd heb ik weer last van een geïrriteerde huid, dus samen met mijn moeder ben ik weer even teruggegaan naar de spulletjes die ik oorspronkelijk gebruikte. Over de biodermal crème (€10,95) komt nog een review, de Weleda crème (€11,95) gebruik ik eigenlijk al een jaar ofzo. 
Als laatste van deze foto kreeg ik een witte snorrenring van mijn beste vriend uit Londen. Superlief <3

En dan hier mijn nieuwe schoenen! Ik loop graag op hakken, want ik ben nou eenmaal niet zo groot en ik wilde al een tijdje nieuwe zwarte pumps. Ik vond ze, maar het was nog een heel gedoe om mijn maat te bestellen, wat dus ook twee keer fout ging, maar nu heb ik ze eindelijk. De kostten €50 en ik kocht ze bij de schoenenwinkel in Diemen. 

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...