21 apr. 2012

Irritaties en geluksmomentjes



Vandaag zet ik weer 20 irritaties tegenover 20 geluksmomentjes. Ik vind dit soort artikels heel leuk om te maken, want aan de ene kant kan ik weer even wat frustratie kwijt en aan de andere kant typ ik mijn geluksmomentjes met een big smile op mijn gezicht. Enjoy!


Irritaties
1. Leraren die met pen in je schrift schrijven als je zelf met potlood schrijft
2. En dan voor twee regeltjes een hele pagina in beslag nemen.
3. Overal jeuk krijgen als je net je nagels gelakt hebt.
4. SE-week.
5. Kinderen die standaard zeggen dat ze lelijk/dom en dik zijn terwijl ze wéten dat het niet zo is.
6. Leraren die één klas nakijken, het op magister zetten en de andere twee klassen nog even een weekje uitstellen.
7. De levertijd van spullen van Ebay.
8. Dat ik te oud ben voor ponykamp.
9. Een uur voordat je wekker gaat wakker worden, je ogen dichtdoen en opééns is het een uur later.
10. Dat ik mijn favoriete ring al een halfjaar kwijt ben.
11. Dat het nog zolang duurt tot het zomervakantie is.
12. Leraren die random vervelende opmerkingen onder je proefwerk zetten.
13. Dat ik geen voldoende kan halen voor wiskunde.
14. En dat ik 100% zeker weet dat het aan mijn leraar ligt, wat erg frustrerend is.
15. Regen op mijn suède-jasje.
16. Tas uitpakken.
17. Dat mijn opa en oma naar Frankrijk gaan emigreren over twee weken.
18. Bruggerpicknicks voor mijn kluisje.
19. Kinderen die gepest worden. Zonder reden.
20. Mensen die ontzettend veel voor je betekend hebben moeten missen.

Geluksmomentjes
1. Wakker worden door het zonnetje.
2. Kletsen met lieve vriendjes in het vondelpark.
3. Crossen bij de bereden politie.
4. Zomerkleding shoppen.
5. De gedachte aan de zomervakantie met lieve vriendjes <3.
6. Paaseitjes zoeken met mijn broertje.
7. Ontbijt op bed van mijn vriendje.
8. Zonder jas de hond uitlaten.
9. Theater op vrijdagavond.
10. Chagrijnig, doorweekt en koud op de bank zitten waarop vriendjelief zegt; "wat ben je toch leuk" <3.
11. Uitgaan met IJslandertjes :)
12. Wegdromen bij een leuk liedje.
13. Een schoon bed.
14. Een lief complimentje krijgen.
15. Kinderfoto's terugkijken.
16. Perfect gelakte nagels
17. Urenlang kletsen met vriendinnetjes bij de Douwe en de Starbucks.
18. En dan veel te hard praten, lachen en genante onderwerpen bespreken en het niet erg vinden dat iedereen mee kan luisteren.
19. Verliezen van mijn broertje met Vier op een rij en dan samen het 'vier-op-een-rij-overwinningslied' zingen :)
20. Applaus na een theatervoorstelling.

En, wat vinden jullie leuk? Of vervelend?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...