11 apr. 2012

Pictures of the week #17



Hier week 17 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn zeventiende week!




                                                                         2-3-2012 
Met noodles, twee flesjes water en salade 4 hoofdstukken wiskunde leren. Bewijzen, jeej -_-

 3-3-2012
Deel van mijn fotomuurtje <3

4-3-2012
Smoothie om lekker wakker te worden voor mijn SE maatschappijleer :) 

 5-3-2012
Aardbeitje en sinaasappelsap voor de vitamientjes :) 

 6-3-2012
Te lui voor een tasje.. 

 7-3-2012
Met nichtjes en neef even een korte familiebijeenkomst bij ons op stal, haha. 

8-3-2012
Heerlijk uit eten als 'afscheidsetentje' voor mijn opa en oma die naar Frankrijk gaan emigreren. Dit was mijn heerlijke toetje :) 

Zo, nu zijn jullie weer bij :)
Tot volgende week!
Liefs,
Elana

Ps. Ja, ik heb een nieuwe lay-out. Ik weet niet of ik 100% tevreden ben, maar ik vind 'm leuk! Wat vinden jullie?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...