10 apr. 2012

Pictures of the week #16





Hier week 16 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn zestiende week! Hij is ietsjes later dan normaal, maar ik ben eindelijk klaar met de SE-week! 





26-3-2012
Aardbeitjes! 

27-3-2012
Goeie grappen staan er altijd in het wiskundeboek hoor...

 28-3-2012
Sorry? Wat voor leraar ben je als je dit onder een proefwerk zet? ("Hoe kom je daarbij, punt aftrek voor dit gezwam"?!) 

 29-3-2012
Een jongen uit mijn klas maakte dit plaatje, naar aanleiding van het SE maatschappijleer dat wij dachten te hebben. Uiteindelijk waren ze niet te lui om een  nieuwe te maken, haha. Ik moest er wel erg om lachen.

30-3-2012
We maakten een "huiskamer".. Theaterschool <3

31-3-2012
Natuurkunde oefenexamenopgaven maken.. 

1-4-2012
Lief vriendje en mijn rekenmachine <3

Morgen die van vorige week! Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...