8 apr. 2012

Random Pictures


Ik kan er echt slecht tegen als ik geen tijd heb om artikels te schrijven, maar gisteren en vandaag mocht het echt even niet van mezelf. Ik heb dinsdag nog twee grote SE's, scheikunde en Latijn en die wil ik allebei persé goed maken. Vandaag dus weer even snel (eigenwijs als ik ben) een foto-artikeltje met foto's van mijn computer. Ik heb er nogal wat op staan en ik kies weer eens gewoon een paar leuke uit. Enjoy!



New York vanaf the Empire state building. 

Central Park

Wandelen met de hondjes.

Mijn zusje bij één van haar eerste paardrijlesjes <3

Mooi paardje <3

Elektra Cast. 

Make-upjes voor schoolfeest. 


Turnwedstrijdje. Doe ik niet meer trouwens

Siepie <3

Raar koppie heeft hij hier.. 

Toetje! 

Sammy <3

Herfst '11

Vriendjes <3

Voltige :) 

Cakejes maken voor de High tea

Op een drommedaris in Tunesië toen we op cruise waren. Het beest heette Ali babba en kon heel hard rennen, haha. 

Tsja. De 'Costa Concordia' is nu een algemeen begrip geworden, maar toen wij deze cruiseboot tegenkwamen met onze eigen cruise wisten we nog van niks.. 

Buffet :) 

Happy Birthday! Toen werd ik 8 geloof ik..

Vinden jullie het ook zo leuk om foto's terug te kijken?
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...