5 mei 2012

Review: Herôme Natural Nail Color

Eerder deze week zag je al een foto van een NOTD met één van de twee lakjes. Vandaag heb ik even de camera van mijn moeder kunnen lenen en mooie foto's kunnen maken, dus hierbij de review over deze nieuwe lakjes! Lees mee voor mijn mening.

Herôme kwam met een nieuwe lijn nagellakjes, die nog niet echt op veel plaatsen verkrijgbaar zijn. Ik kocht ze op schiphol bij de etos, waar ze een uitgebreid aanbod aan kleurtjes hadden. Het zijn de Natural Nail Color lakjes, in flesjes van 4 ml, behoorlijk klein dus. Ze hebben geen namen, alleen op de onderkant van de flesjes staan nummers in het glas.
De nummers die ik heb zijn: 27 (roze) en 15 (goudbruin)

15- Goudbruin. Práchtig kleurtje. Ik draag hier twee laagjes.

27- Roze. Ontzettend mooi kleurtje, met drie laagjes dekt deze voor mij voldoende. 

Hier kun je zien hoe klein ze zijn! Ongeveer even groot als je duim dus.

Ze lakken ontzettend fijn en drogen heel snel. Met 10 minuutjes kon ik mijn tanden poetsen, pyjama aantrekken en make-up eraf halen zonder probleempjes! Ze kosten €2,99, wat redelijk budget klinkt, maar ze zijn natuurlijk wel klein. Ik vind dat persoonlijk niet zo erg, aangezien ik veel nagellak heb en liever dan wat kleine potjes en meer kleurtjes dan enorme potten van 15 ml die ik toch nooit op maak.
Zeker een aanrader!

Zijn jullie ze al tegengekomen?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...