3 apr. 2012

Tag #14 Let's get very personal!



Ik zag deze tag bij een aantal andere mensen en ik vond 'm zó leuk dat ik hem ook maar ga overnemen. Ik vind dit soort tags altijd heel leuk om te lezen, omdat het echt iets van jezelf is, zodat je lezers weer iets meer over je weten. Hebben jullie hem al voorbij zien komen? Benieuwd naar mijn antwoorden? Read on!


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Sure. Kom maar op!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Eh, ik denk dat dat een week of twee geleden was. Ik hoorde dat een vriend van mij ernstig ziek is, en diezelfde dag beëindigden mijn beste vriend en een goede vriendin van mij hun relatie ( wat misschien heel stom klinkt, maar ik heb genoeg redenen om dat ontzettend jammer te vinden ). Ik zag het echt even niet meer zitten..

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, ik heb net pizza en aardbeien op :)

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Moeilijk te zeggen. Iedereen die iedere keer weer een lach op mijn gezicht weet te toveren is welkom, haha.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen. Tien kinderen vind ik écht teveel. Ik zou wel graag kinderen willen later, maar die moeten ook genoeg aandacht krijgen. En ik gok dat dat niet helemaal gaat werken met tien kinderen

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik 'kijk' op dit moment een hilarisch filmpje van ponykamp, dus die geluiden hoor ik op de achtergrond. Heel vermakelijk.


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, tegen drie, haha.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan mijn SE week, die vandaag begonnen is. Buh.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja. In ieder geval voor de mensen die dat verdienen. Ik weet dat er nu iemand gaat zijn die dat even niet zo ziet, maar ik hoop dat die persoon weet dat dat niet alleen aan mij ligt.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn lieve vriendje.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Aan mijn haar zitten en continue in beweging blijven, dus stil staan is dan even geen optie. En als ik bijna moet huilen ga ik altijd over mijn neus wrijven. Geen idee waarom.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, in eerste instantie probeer ik het goede van mensen in te zien. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik erg snel een oordeel klaar heb over mensen die dingen doen op een manier waar ik het niet mee eens ben.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, tenminste, niet volledig, ik denk niet dat dat mogelijk is. Er zijn wel mensen die me altijd proberen te begrijpen, wat echt superlief is.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, dat filmpje wat ik aan het kijken ben, daar kan ik echt om huilen van het lachen.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Misschien, ik heb geen idee.

Vertel jij je ouders alles?
Niet alles, maar als ik ergens mee zit kan ik altijd bij ze terecht <3

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja. Niet alleen omdat ik het vies vind vind stinken maar ook voor zijn gezondheid. Als hij het zou willen, zou hij het wel zelf moeten weten hoor. Mijn vriendje rookt niet, gelukkig.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ja. Alleen gok ik dat ik het zelf op moet zoeken.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja. Exact dezelfde persoon als vandaag. Mijn vriendje, al hadden we toen nog geen relatie, het zat er wel al een tijdje aan te komen.


Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk aan alledrie evenveel. Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven, maar ik ben zowel met gisteren als vandaag als morgen bezig.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik wil altijd minimaal 8 uur slapen, wat de laatste tijd vrij aardig lukt.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik heb wel een gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal door hebt, moet het niet lastig zijn ;)

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Granaatappelsap. Iel. Op aanraden van mijn vriendje, voor de antioxidanten, maar ik vind het echt ongelooflijk smerig.

Welk soort bed heb jij?
Ik heb er twee :)

Hou je van de regen of haat je het?
Als ik in bed lig, op de bank zit met een dekentje en warme Choco vind ik het niet erg, maar zodra ik naar buiten moet voor school, met de hond, of naar stal vind ik het echt vre-se-lijk.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, een blackberry kopen. Maar verder, ik kan het me niet herinneren.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik heb geen idee. Ik denk dat mijn echte vrienden me meer als optimist zien, maar mensen van school eerder als pessimist. Op school ben ik meestal niet zo optimistisch bezig.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik gok met Roos en Martin, omdat we naar theater moesten en te lui waren om te fietsen.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Oh jeetje. Dat is al een tijdje geleden, ik heb geen idee.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja. En dat vind ik nog steeds heel erg jammer.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou een klein feestje geven, met al mijn beste vriendjes, een filmavondje, sleepover en bijkletsnachtje. :)

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee hoor.


Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ligt eraan. Concerten vind ik heel erg leuk, maar met mijn vaste uitgaansgroepje heb ik het ook wel heel erg naar mijn zin altijd.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Haha, ja wel een beetje. Maar ik val in eerste instantie stiekem altijd op uiterlijk.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Geen idee. Ik hoop het niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Haha, misschien wel een beetje. Maar ik vind het heel leuk om met mijn uiterlijk bezig te zijn, alhoewel ik op een lui zondagje, of een paardendagje geen make-up opdoe.

Ben jij snel jaloers?
Nee.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, maar daar komt komende week vast verandering in.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Mijn lieve, lieve vriendinnetjes uit Lisse en Hillegom die ik al een paar weekjes niet gezien heb. We praten veel over whatsapp, maar ik mis ze toch.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Die laat ik even zitten.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, zeker niet. We zijn nog bevriend ;)

Wat doe je morgen?
Morgen is het dinsdag en heb ik SE week. Ik maak een Wiskunde SE en ga daarna naar huis om verder te leren. Feestje toch?

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Niet echt, haha.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Zelfde als bij 'mis je iemand', maar ik zou mijn vriendje ook wel eventjes willen zien hoor. Ik mis 'm niet, want ik zie hem vaak genoeg, maar gewoon.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Poe, persoonlijke vraag dit zeg. Ik weet niet of ik dit wel met iedereen wil delen.. 
Haha, ja, natuurlijk!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met mijn mama.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, wel meer dan eens.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
8. Het was leuk :) Op het leren na.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja! Ik heb er twee :) En mijn vriendje, maar die telt niet.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Mijn nagellak opnieuw ordenen. Ik was eigenlijk nog niet echt moe en zat nog een beetje na te denken over de toetsen van komende week. Dan ga je dat soort dingen doen...

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben een beetje moe, maar eigenlijk wel vrolijk.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
De vriend van mijn moeder, die de keuken in kwam lopen om te vragen wat ik deed op de vroege ochtend. 

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn moeder en de vriend van mijn moeder. Maar ik heb de hele avond zitten leren, dus eigenlijk was ik een beetje alleen.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja, ik belde nog even met een vriendin van me.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt dat iets uit?

Heb je plannen voor dit weekend?
Paasweekend staat voor mij in het teken van vriendje, familie, scheikunde en latijn. Oftewel, merendeel van de tijd in het weekend zal ik zitten leren. 

Neem m gerust over! Ik zou het heel leuk vinden om jullie antwoorden te lezen!

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...