6 apr. 2012

What's in my bag?



Ik gok dat jullie het 'What's in my bag?' fenomeen allemaal wel kennen. Bij deze laat ik jullie dus zien wat er in mijn schooltas zit, op een normale, doordeweekse schooldag. Ook zitten er altijd wat frutsels in die er niet helemaal in horen, haha.
Enjoy!


Zoals je hierboven kunt zien gebruik ik op dit moment een vrolijke, zomerse tas :) Hij is van vorig jaar van de Primark en ik haalde hem uit mijn kast toen de eerste lente-zonnestraaltjes door mijn raam schenen. Hij is niet heel erg stevig, maargoed. Hij is leuk.

Leuk detail, een citroentje en een appeltje. 

Rommel. 

Hierboven alles wat in mijn tas zit op dit moment. Veel hè? 

We beginnen rechtsboven, een tasje met tampons en inlegkruisjes, niet echt heel bijzonder, haha. Daarnaast mijn agenda, bourjois deo en antibacteriële handgel. Daarvoor liggen twee rekenmachines ( een grafische en een normale, aangezien ik gisteren bio SE had en daarbij geen grafische rekenmachine mocht gebruiken) en daarbovenop oortjes voor mijn telefoon. Daarnaast ligt weer mijn portomonee.

Twee collegeblokken, een binas en 'samengevat biologie'. Twee losse pennen, mijn fietssleutel, een spiegeltje en een hoesje voor mijn telefoon. Dat oranje daarvoor is een regenponcho, want, je weet maar nooit.

Laatste foto alweer! Bovenaan ligt mijn etui ( met Rosebud salve, carmex en handcrème) , een verdwaald wiskunde SO, nog een telefoonhoesje die ik vaak voor mijn ipod gebruik, gewone sleutelbos en voor de zekerheid mijn leren handschoenen. Make-up neem ik eigenlijk niet mee naar school, afgezonderd van de lippenbalsem dan. Ik werk het toch niet bij en als ik dat wel van plan ben, omdat ik daarna nog iets belangrijks heb, gooi ik het 's morgens in mijn tas.

Liefs,
Elana





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...