21 mei 2012

10. Missen? Nee, dit in ieder geval niet!

In dag 10 van de 30 days challenge vertel ik wat ik eigenlijk niet zou kunnen missen. En dan heb ik het niet over personen ( misschien een beetje..) maar eigenlijk alleen over spullen. En uiteraard ben ik ook benieuwd wat júllie niet kunnen missen. Dat straks, maar kijk eerst mee naar mijn onmisbare spulletjes!




Zoals je ziet valt het eigenlijk best mee. De enige twee dingen die niet op de foto staan zijn een tas (om al mijn rotzooi in kwijt te kunnen ) en de camera waarmee ik fotografeer. 

1. Flesje water. Heel cliché, maar ik heb 99% van de tijd een flesje water bij me. Lekker voor tussendoor, komt altijd van pas.
2. P-CL-E crème. De review kan je hier lezen, sinds ik hem heb gebruik ik hem iedere dag en kan ik eigenlijk niet meer zonder.
3. Handcrème, en dan het liefst eentje van l'occitane. Ik heb ( meestal in de winter ) hele droge handen en vind het dan fijn om daarvoor handcrème bij me te hebben.
4. Rosebud salve. Hoewel ik hem de 10/12 euro niet waard vind ( ik kocht hem voor 6 dollar in NY ) vind ik hem wel ontzettend fijn. Ik gebruik hem iedere dag, en wissel af met de mintversie.
5. Deo. Need i say more?
6. Telefoon. Ik kan wel zonder mijn telefoon, dat heus wel. Maar hierbij link ik ook een beetje aan mijn vriendje, die ik door middel van dit apparaatje iedere dag kan spreken, aangezien hij niet om de hoek woont. Ik vind het fijn en veilig om bereikbaar te zijn, en buiten dat, het is ook gewoon wel heel erg leuk om te hebben :)
7. Oortjes, muziek dus. Ik luister overal muziek, om me soms even helemaal af te kunnen sluiten van de buitenwereld. Op mijn ipod touch staan de meeste nummers, maar op de fiets luister ik altijd naar mijn telefoon.
8. Borstel. Mijn haar zit niet altijd perfect, en zeker niet als ik net door de regen en/of wind heb gefietst, dus een borstel vind ik wel handig af en toe..

En, wat kunnen jullie niet missen? Tell me!

Liefs,
Elana 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...