2 mei 2012

8. Tien dingen..



Die ik heel graag nog een keer wil doen! Eerder kon je al lezen wat ik nooit zou doen en vandaag tien dingen die staan te springen om van mijn to-do-lijstje afgestreept te kunnen worden. Benieuwd?



1. Racen op Duindigt. Voor de niet paardenkenners onder ons, dat is een grote renbaan in Wassenaar waar ik heel graag een keer zou willen rijden. Op paardensport gebied heb ik al heel wat gave dingen gedaan, zoals; grote wedstrijden gereden, gecrosst bij de bereden politie en op een echt parcours maar dit is iets wat nog hoog op mijn lijstje staat.

2. Zwemmen in de dode zee. Gewoon omdat het me ontzettend raar lijkt dat je dan blijft drijven.. haha.

3. Met een Camper door Australië en naar Bankok. In Australië kan je prachtige natuur en wilde dieren bekijken en in Bankok lijkt het stadsleven me gewoon heel interessant. Wel een beetje tegenpolen, maar het lijkt me allebei supergaaf om te doen.

4. Mijn examen halen volgend jaar en Geneeskunde studeren. Dit is natuurlijk niet iets wat zomaar in vervulling gaat, hier moet ik zelf voor werken ;)

5. Golfsurfen op Hawaï. Alhoewel ik weet dat ik dit nooit ga doen omdat mijn geliefde vrienden, genaamd haaien, daar leven, maar het lijkt me gewoon ontzettend gaaf. Golfsurfen is echt heel erg leuk.

6. In Carré staan met een voorstelling. Ik doe mee aan een theaterwedstrijd met een groepje waar ik al lang mee samenspeel en hiermee heb ik de kans voorstellingen te winnen in Carré. Dat zou echt ontzettend gaaf zijn, we zijn al druk bezig met repeteren :)

7. Skydiven. Gewoon omdat het me ontzettend gaaf lijkt. Ik gaf het mijn vriendje voor zijn verjaardag ( wel indoor dan ) omdat hij dat ook graag wilde doen.

8. Een jungletocht maken. Maar dit is net zoals het surfen op Hawaï, iets wat ik waarschijnlijk (zonder dichte auto, insectenspray, ruimtepak en hakmes ) niet zal gaan doen omdat ik bang ben voor, jawel, spinnen en andere onderkruipsels.

9. Iets doen voor een goed doel. Kinderen in ontwikkelingslanden helpen, presentaties geven voor een organisatie bijvoorbeeld of een heel groot bedrag doneren. ( waarvan ik dan natuurlijk wel zeker wil zijn dat het ook daadwerkelijk terecht komt waar ik het wil ). Omdat ik die mensen/dieren ook een goed leven gun.

10. Een gelukkig gezinnetje hebben later. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar ik zou later graag wel kinderen willen ( met een lieve man natuurlijk ) en een gezinsleventje leiden.

En, wat zouden jullie nog graag willen doen?

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...