31 mei 2012

Love for this music


Ik houd van muziek. Heel veel. Muziek kan mijn dag goedmaken, mijn gedachten op iets anders zetten, me laten terugdenken aan speciale momenten enzovoorts. Vandaag deel ik met jullie de liedjes die ik op dit moment veel luister. Het zullen niet allemaal bekende en/of nieuwe nummers zijn, maar daar houd ik ook niet zo van. Enjoy!

Summer Paradise- Simple plan ft. Sean Paul
Heerlijk nummer, vooral met een volop schijnend zonnetje op de fiets.

Ugo Farell- Oratio
Dé introtune van WIDM. We gebruiken hem in ons stuk voor de theaterwedstrijd en ik vind het zo'n ontzettend gaaf nummer! Onze 'bewegingssequentie' past er precies op, zo leuk.

Balada Boa- Gustavo Lima

Dit is gewoon een heel leuk, uptempo nummer voor op de fiets, haha

Biggest monkey- Chef'special

Ik was laatst naar het concert van Chef'special en dit nummer vind ik gewoon heel chill om te luisteren als ik niks aan het doen ben. De tekst is eigenlijk wel heel grappig, want het slaat niet echt ergens op. Sowieso vind ik muziek van deze band echt geweldig!

We are young-fun


Dit is hét portugal 2012 lied van mijn zusje en mij. Ook een heel leuk nummer, de clip vind ik wat minder..

We are young-boyce avenue

Boyce avenue zou boyce avenue niet zijn als ze een nummer wat ik al heel leuk vond nóg beter zouden maken. Bij deze dus ;)

Runaway baby- Bruno mars

Een oude, maar toch hele leuke voor deze zomer. 
Niet zoveel dit keer, maar daarom vraag ik jullie, wat zijn jullie favo-nummers van het moment?

Liefs,
Elana



















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...