8 mei 2012

Pictures of the week #20



Daar ben ik weer! Terug van een heerlijk weekje vakantie, alle IJslanders zijn weer vertrokken en de herkansingen gemaakt. Klaar voor de laatste 7 weekjes hard bikkelen voor het eind van het schooljaar.
Hier week 20 (!!) van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge  zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn twintigste week!




23-4-2012
Vriendlief en ik hadden honger.. Haha <3

24-4-2012
Mooi palette dat ik vond bij het opruimen van mijn stash.

 25-4-2012
Blij met mijn kettinkjes :)

 26-4-2012
Ik heb een hekel aan al mijn pasjes in mijn portemonnee. Laatst zat ik op ebay te kijken en kwam ik allemaal lieve kaarthoudertjes tegen, waaronder deze :) Superhandig én schattig! 

 27-4-2012
Wij doen koken en vooral niet opruimen..

 28-4-2012
Albert Heijn mini's voor mijn broertje gespaard :)

 29-4-2012
Nieuwe camera uittesten op de nagels van mijn zusje, haha.

Liefs,
Elana


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...