13 mei 2012

Portugal 2012 in foto's


Dat ik van foto's en fotograferen houd is jullie vast niet ontgaan. Na een heerlijk weekje ontspannen in Portugal heb ik weer een overload aan foto's die ik leuk vind om met jullie te delen. Kijk mee voor een sfeerimpressie van mijn heerlijke vakantie :)




Alle meegenomene electronica, min mijn camera waar deze mee gemaakt is ;)




Ontbijt

Ontbijt..

En ook dit was bij het ontbijt, :) Het ontbijtbuffet was superuitgebreid, alles vers, echt ontzettend lekker!

Tegen de zon in kijken


Camera testen, haha



Wifi hotspot


Een random vrouw kwam foto-crashen






Lief kamermeisje



Het complex

Lekker foto-moment..



Fatboy-kussens op het grasveldje.

Het was een heerlijke week :)

Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...