20 mei 2012

Review: Inglot palette!


Vandaag een review over een merk waar ik nog nooit eerder wat van getest heb, namelijk; Inglot! Ik was laatst in de pro store in Amsterdam en kocht daar een palette uit de Freedom system collectie. Dat is echt een ontzettend handig systeem, je koopt namelijk een los palette dat je zelf kunt vullen met prachtige kleurtjes oogschaduw. Ze hebben allerlei verschillende maten palettes en héél veel verschillende oogschaduws. Ik wilde iets met kleurtjes die ik niet iedere dag, maar wel vaak zou gaan gebruiken. Ook zocht ik mijn perfecte highlighter. Benieuwd of ik die gevonden heb? Lees verder!


De hoofdverpakking is mooi zwart, met alleen INGLOT erop. Niets op aan te merken eigenlijk, ik vind dit gewoon professioneel overkomen. 

Het palette werkt heel grappig. Je koopt een leeg palette en kan dan zelf je kleurtjes kiezen. Ik koos voor drie kleurtjes die ik zeker vaak ga gebruiken, maar toch wel apart zijn. Het palette sluit met een magneetsysteem, superhandig, want zo kan je er bijvoorbeeld ook twee op elkaar zetten! De vormgeving vind ik trouwens echt prachtig. 


Eerste foto is mét flits, de tweede zonder. Ik heb helaas geen swatches gemaakt, die zal ik er later nog even bij zetten. Ik ben heel erg tevreden!
Het eerste kleurtje, nummer 450 is een beetje een bordeaux/burgundy kleurtje. Heel erg mooi voor je buitenste ooghoek!
Het tweede kleurtje, een lichtroze met prachtige shimmer, is nummer 48 en heel erg mooi voor in je crease of op je hele bewegende ooglid. 
Het laatste kleurtje, nummer 30, is een prachtige highlighter, echt precies de kleur die ik zocht. 

De kleurtjes kosten los €7 en het palette kost los €9. Met een simpel rekensommetje zou ik hier dus €30 voor betaald moeten hebben, maar ze hebben een soort 'aanbieding'. Als je je palette in één keer vult, betaal  je minder. Voor het gehele palette betaalde ik €23 wat ik het zeker waard vind. Als er een kleurtje op is, kan ik hem vervangen voor een nieuwe, het palette is strak en tijdloos vormgegeven en de service kreeg een dikke 10+!

Hebben jullie al ervaring met INGLOT?
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...