23 mei 2012

Review: Sleek Original Palette!

Eindelijk gevonden! Een echte-mensen-winkel waar ze Sleek verkopen! Helaas moet ik jullie wel teleurstellen, deze winkel bevindt zich namelijk niet in Nederland. Het winkeltje zit in Les Halles, een winkelcentrum in Parijs, waar ik met school was afgelopen week. We liepen een beetje te kijken toen Maxim op eens begon te roepen "Oh, kijk, Sleek!!". Ik natuurlijk helemaal blij en ik rende het winkeltje in. De verkoopster, die geen woord engels sprak, begreep me natuurlijk totaal niet, maar het maakte niet uit. Ik zat nog even te twijfelen tussen het au natural en het original palette, maar ik vond deze toch net iets mooier. En daar is hij dan, mijn review over dit prachtige palette!



De verpakking is zoals altijd, gewoon Sleek. Sierlijke letters en verder geen speciale dingen erop. Hij is stevig en simpel, het enige vervelende is dat het mat zwart is, je ziet dus heel snel vieze vlekken. 

De bovenste rij kleurtjes. Ze hebben zover ik kon vinden geen namen, maar ze zijn stuk voor stuk erg mooi. Het licht in mijn kamer ( kwart voor 1 's nachts, ahum ) werkte niet echt mee, dus de kleuren komen niet perfect over. 
1. Een mooi gepigmenteerde, matte zwarte. Deze zit ook in mijn Storm palette, gewoon een mooie basic.
2. Een shimmer paarse, ook erg goed gepigmenteerd.
3. Een prachtige, donkere, een beetje nachtblauwe kleur. Perfect voor je buitenste ooghoek.
4. Een mooie shimmer lichtblauw, die iets meer zeeblauw is dan hier op de foto. 
5. Nog een mooie blauwtint, ik weet alleen niet zo goed hoe ik deze moet omschrijven.
6. Een prachtige olijfgroene kleur. Deze heb ik al voor twee looks gebruikt en ik ben echt verliefd. 


De onderste rij kleurtjes, wat meer lichtere, aardetinten.
1. Een highlighter die ik net iets te geel vind. In combinatie met groen is hij wel mooi, maar verder zal ik deze niet zoveel gebruiken denk ik.
2. Een hele mooie lichtroze met shimmertjes. Ik vind deze echt prachtig over het hele bewegende ooglid, zonder verdere kleurtjes erbij.
3. En als je dan toch iets bij het lichtroze wilt doen, moet je deze nemen. Een tintje donkerder, maar ook erg mooi.
4. Een beetje een rare bronskleur, hij is goed gepigmenteerd, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
5. Dit zou een hele mooie kleur kunnen zijn, als hij niet zoveel losse glitters zou bevatten. Ik vind het kleurtje heel mooi, maar er zitten ontzettend veel losse glitters in die dan weer iets minder zijn.
6. Nog zo'n mooie olijfgroen. Een prachtcombinatie met die andere!



Eerst gemaakte look met het palette. What do you think? 


Nog eventjes naast mijn oude vertrouwde storm palette. Ik hoop dat ik deze met net zoveel plezier ga gebruiken als zijn voorganger!

Wat vinden jullie van Sleek? 
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...