21 jun. 2012

Antwoorden Q&A

Answers-are-everywhere_large


Hier de antwoorden op het Q&A artikel van een weekje geleden. Benieuwd naar de vragen en antwoorden? Lees mee!


1. Wat doe je graag naast bloggen?
Ik speel heel graag toneel en rijd graag paard, maar ik vind uitgaan met mijn lieve vrienden, een avondje bankhangen met vriendlief/vriendinnen/bestevriend/familie, en film- en meidenavondjes ook heel leuk, haha


2. Hoe ben je begonnen met bloggen & waarom?
Ik wilde iets hebben waar ik mijn gedachten kwijt kon, en mijn verhaal kon delen met meer mensen. Ik las al wel eens wat blogs, maar had er nooit over nagedacht er zelf één te beginnen. Vorige zomer bedacht ik me ineens dat het wel heel leuk zou zijn als ik dat ook zou kunnen, dus ben ik gewoon begonnen.


3. Wat voor product staat er bij jou hoog op de wishlist, dat je onwijs graag zou willen hebben, ook al zou het er misschien nooit van komen?
Ehm.. Geen idee eigenlijk.. Ik wilde het UD Naked palette wel hebben, maar ik heb het too faced natural eye palette al en die vind ik eigenlijk nét iets mooier. Maar dat is beauty. Voor de rest zou ik heel graag ooit een designer avondjurk willen hebben, eentje die voor mij speciaal gemaakt is, maar ik gok dat de kans dat ik die krijg een béétje klein is, haha.


4.Welk tijdschrift lees je graag?
Ik vind Vogue en Glamour heel erg leuk, maar af en toe vind ik de Cosmogirl ook nog wel eens leuk om te lezen. Verder lees ik BIT, maar dat is een paardenblad en voor de meesten van jullie niet heel interessant denk ik ;)


5.Wat is je grootste passie?
Lastig. Theater, zou ik misschien kunnen zeggen, maar ik weet nou niet of ik dat echt een passie kan noemen. Een ambitie ja, maar ik heb eigenlijk al bereikt wat ik wilde bereiken en daarbij ga ik er denk ik niet mee verder na mijn middelbare school. Dus ik weet het eigenlijk niet zo goed, haha

6.Welk beautyproduct heb je standaard bij?
Lippenbalsem. Ik kan eigenlijk niet meer zonder, haha.

7.Waarom ben jij zo slim?
Suus, wat een diepzinnige vraag, dankjewel. Nou, omdat het kan, en omdat het gratis is én omdat jij wel weet waarom ;)


8.Hoe denk je dat je blog zo beroemd is geworden?
Deze vraag vond ik echt heel erg schattig! Ik heb werkelijk geen idee, maar zo beroemd is ie toch niet? haha, in ieder geval, ik reageer op en lees blogs die ik leuk vind en als er dan mensen zijn die zo op mijn blog terecht komen en het heel toevallig ook nog leuk vinden, tsja. Dan gaat het vanzelf.

9.Welke artikels vind je het leukst om te maken?
Persoonlijke artikels, al kosten die wel de meeste tijd. En als er dan ook nog leuke reacties komen vind ik het helemaal super :)

Laat nieuwe vragen gerust achter bij de reacties!
Liefs,
Elana

18 opmerkingen:

  1. leuk dat je mijn vraag hebt beantwoord! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! ik vind persoonlijke artikels ook altijd leuk, daar komen vaak interessantere reacties op dan op een shoplog ('leuke aankoopjes!') haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vragen en leuke antwoorden! Erg leuk om te lezen:)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om je antwoorden te lezen. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik toch slim he ^^
    Wegotthebigredcarhunnie <3
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om die antwoorden te lezen! Haha en die vraag hoe je blog zo beroemd is is inderdaad super schattig :) liefs!! heb je al vakantie trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk om te lezen! En persoonlijke artikels vindt je leukst om te schrijven? Do it. Als jij het leuk brengt & het ontzettend leuk vindt. Merken wij dat echt! Liefs, Gerrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vragen+antwoorden :D
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke antwoorden! Ik vind het altijd leuk om iemand wat beter te leren kennen.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...