13 jun. 2012

Birthday haul!

Jaa, vandaag eindelijk mijn verjaardagshaul! Ik heb er een tijdje mee gewacht omdat ik meerdere feestjes gaf en dus nog cadeautjes zou krijgen. Ik heb heel veel gekregen, ik ben echt ontzettend verwend door iedereen, dus iedereen, heel erg bedankt! Benieuwd? read on!

Ik kom er net achter dat ik niet alles op de foto heb gezet, er missen twee opi lakjes die iemand alweer van me geleend heeft, een hele leuke marilyn monroe beker, en wat random dingetjes die ik al ergens in mijn kamer onvindbaar heb gemaakt, haha. Oh, en natuurlijk mijn camera, waar ik nu mee fotografeer :)
Kaartjes! Ik kreeg niet alleen veel spulletjes, maar ook een etentje, een dagje funforest, een dagje spa zuiver, een crossrit, een shop-bon en gewoon geld. 


Sleutelhanger ( zelfgemaakt door lieve Iris ), kettinkjes, een ring, oorbellen en twee armbandbedeltjes. Oh, en natuurlijk lekkere dingetjes, haha. 


Make-upjes, douchegels, nagellak, tweezerman pincet en herôme nagelvijl. I love it :)

Random dingetjes, haha. H&M bon, douglas bon, slaapmasker, this is not a book, Q&A a day, telefoonhoesje, pashouder, etui en het poppetje is een usb stick, die ik van mijn vader kreeg als grapje, haha. 

Twee telefoonplugjes. Een strikje en een lief koekje. 

Dit vond ik heel leuk. Ik kreeg van een groep vrienden een beker met lucky paper stars, waar ze allemaal dingetjes op geschreven hebben. Ik mag ze niet open maken, maar ik ben stiekem toch wel nieuwschierig wat erop staat. Ik kreeg ook nog papiertjes waarmee ik er zelf meer kan maken, echt heel erg leuk :) 

Ik kreeg drie shirtjes van mijn stiefmoeder toen ik met haar was gaan shoppen en eentje van twee vriendinnen op mijn laatste feestje voor vriendinnen van school. Alle 4 echt heel erg leuk!

Dat was het weer voor dit jaar! Ik ben overal superblij mee en heb hele leuke feestjes gehad, haha.

Liefs,
Elana


ps. Vergeet mijn winactie niet!

20 opmerkingen:

  1. zo, dat is flink wat! wat ben je heerlijk verwend, maar daar zijn verjaardagen voor ! (: gefeliciteerd nog! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes heb je gehad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt hele leuke dingen gekregen. Veel plezier ermee.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gekregen:)
    Nog gefeliciteerd!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elaan, dit is erg. Je bent én je camera én mijn speciale cadeau vergeten. Foei. <33
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekregen!
    echt super leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuke dingetjes!
    Zie ik nou een MAC product?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, een blush in Dollymix :) Gekregen van een van mn beste vriendinnetjes, haha
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  8. leuke spulletjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je gekregen!
    Liefs,
    www.aboutbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo jij hebt veel leuke dingetjes gekregen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zeg! Jij hebt veel spulletjes! Echt super leuk! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk en veel cadeautjes!
    gefeliciteerd :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er allemaal heel leuk uit! nog gefeliciteerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je bent goed verwend zegg! leuke dingetjes heb je gekregenn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke verjaardagscadeautjes! Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze dan nog een keer haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...