2 jun. 2012

Favourite Necklaces

Kettingen kunnen een outfit echt compleet maken. Ik ben de laatste tijd helemaal van de lange kettingen, en dan vooral met een grote hanger. Kijk mee, naar mijn favoriete kettingen!



Een zwaluwtje met een briefje en een envelopje. Hij staat heel schattig, maar je moet hem eigenlijk wel dragen bij iets wat redelijk hoog sluit, omdat anders het kortste deel van de ketting wegvalt. Ik kocht hem op ebay voor ongeveer €1. Ik weet de verkoper niet meer, sorry!

Hot air balloon! Deze vind ik ook heel lief. 

Deze kreeg ik van mijn vriendje, omdat we het er altijd over hebben dat we nog meer van de wereld willen zien. We zijn allebei gek op reizen, en ik vond deze ketting heel leuk en toepasselijk. 


Ik kocht een ketting met een uiltje in deze laagjes in NY. Deze vond ik later op ebay en vind ik ook ontzettend leuk. Een beetje apart, maar wel leuk. 

De welbekende brilketting! Ja, ook ik vind 'm geweldig. 

Ik heb de laatste tijd een aardige verzameling opgebouwd, dus ik laat waarschijnlijk komende week een overzicht van al mijn kettingen zien, als jullie dat leuk vinden natuurlijk!

Houden jullie ook van lange kettingen?
Liefs,
Elana




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...