10 jun. 2012

Frustratie.

Lieve allemaal,
Ik heb echt, ik weet niet waarom, zo ontzettend veel problemen met intense debate comments, dat ik heel graag mijn comments over wilde zetten naar disqus wat ook niet gewerkt heeft. Als je op mijn berichten reageert nu, ligt het eraan welk apparaat je gebruikt of ik je comment wel of niet kan zien. Nu met die winactie is dat helemaal niet handig meer, dus ik heb besloten dat ik dat hele intense debate maar gewoon van mijn blog ga verwijderen, maar daarmee, helaas helaas, ook al mijn comments. Ik baal hier ontzettend van, want ik vind het heel erg leuk om oude comments terug te lezen en dat zal dus nu niet meer kunnen. Blegh. Dus eventjes voor iedereen die mee heeft gedaan aan de winactie, zouden jullie alsjeblieft opnieuw mee kunnen doen? Ik zal hem misschien over een paar dagen wel opnieuw online zetten, maargoed.  Ik baal hier zo van.. Liefs,
Elana

14 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buhh dat is echt niet leuk!
    Hopelijk komt het snel goed!
    ik wilde ook overstappen naar intese debate, dat ga ik nu denk ik niet meer doen!
    xxxx succes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh dat is inderdaad heel erg vervelend! Balen zeg! Die stomme comment systemen ook ;S daarom blijf ik lekker bij het simpele Blogger systeem. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, ja ik snap je frustratie wel, Intense Debate is soms net een klein kind. De ene keer doet hij dit en daarna weer dat maar nooit wat je wilt. Veel succes nog.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh, wat vervelend zeg.. succes ermee=)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh vervelend, dat was ook een reden waarom ik Intense Debate niet gebruik; ik was al bang voor zoiets.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend! Ah, da's echt erg. D;
    Succes!
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog is amazing, such an inspiration. Hope you pass by and follow me or we can follow each other.

    xo, Vanessa
    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan nu bij de e-bay winactie geen reactie achterlaten , kan dat kloppen?
    liefs, anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn, nog een probleempje erbij, haha. Ik ga het oplossen, waarschijnlijk staat ie over 5 minuten opnieuw online, met reactieformulier :)Bedankt voor het zeggen!
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  10. Héél erg balen is dit, zeg! Ik snap dat je hier ontzettend van baalt.. Dit had ik toen mijn HELE blog weg was bij wordpress, destijds haha! Hopelijk kan je jezelf er over heen zetten & ben je nu blij met je keuze! No problems meer met de comments. Dit is vast een stuk fijner, hihi! xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...